Perdo, m´he equivocat. No està be, dir-li Homo-Plastensis, no és correcte. En realitat és un "Australopitecus-Plastensis" Jo quan m´equivoc, rectific..
Ahhhh, el plastensis, si conyo, aquell que els collons li feien olor de peus?. Molt bo plasta.
No invoqueu al Homo-Plastensis.
Fa un dia que no veig cap comentari d'en llorensapiens. Quin dia més trist. El trobo a faltar. Llorens, llorensí...aixeca sa cama i pixa just aquí.
Quin desastre!
Figuereta Calla...ets un foraster. ..arrux puta catalanista
Jaumeco perds el temps. En aquesta genteta només li preocupa defensar MÉS maldament fossin els més ineptes del món. Però bona feina! Branca! Pessemeros doiuts. Apreneu a fer oposició de bon de ver com fa Podemos que el PSOE fa tres legislatures que s'enriu de voltros.
Vaja @Bernat, si la primera reacció a un crítica és dir que és perquè no m'han col·locat i l'insult... ja veig com funcionau a MÉS, com el millor PP o la millor UM: Agències de Col·locació SA. No som militant i no conec ningú de MÉS, tampoc estudis suficients per optar a cap càrrec d'aquests de "poder", així que sa teva teoria cau ràpid, però gràcies per dir-nos que MÉS funciona també com a menjadora per a enxufats. @EnFiguera, no he dit que MÉS tengui la culpa del pacte PSOE-C's, però si no veis que el Govern PSOE-MÉS està enfonsant MÉS i llençant Podem, allà voltros... Ah! I el PSOE, amb qui governau, és un partit que pren les decisions aquí sense ingerències de Madrid, no? hahaha En fi, als independentistes d'esquerres sempre ens quedarà poder votar la CUP, Alternativa per Pollença i altres candidatures municipalistes.
@Jaumeco Podemos sempre ha anat a sa seva tant aquí com a madriZ (de fet, aquí ha seguit sa corda que li ha manat madriZ i en "coletas"). I ara resultarà que es pacte entre el P(SO)E i C's és culpa de MÉS. No sé si és es teu cas -ni m'importa- però es derrotisme demostrat per alguns "independentistes" envers MÉS i sa seva feina a ses Institucions se sembla molt a es demostrat per ERC-Balears demanant casi indissimuladament es vot pel PI a ses darreres generals. I t'ho diu un independentista votant de MÉS.
"Australopitecus-Plastensis" era un homínid relativament avançat, no fotem, més adequat seria "gran simi".