Sabeu que és de mal de fer, ser votant de Més i haver d atacar a allò que abans es defensava! Viure per veure com el pensament únic és el dominador de la raó
Que facin vaga!!! Vénga!!! I si arriben al 50% de seguiment, propòs donar la conselleria d'educació a en guelitas, en grenyes, sa rossa malsofrida, la pollencina i en losantos de taula educativa. Però si fan una vaga que no té el 50% de seguiment, propòs dissoldre el xiringuito i, evidentment, REPARTIR ELS MÉS DE 200.000 EUROS DE LA CAIXA DE RESISTÈNCIA
Els que no accepten gent que pensi diferent són alguns responsables de dBalears. Es veu massa sovint que algunes notícies amb només tres o quatre visualitzacions noves tenen un canvi de 14 o 15 vots. No estaràs insinuant que alguns responsables de dBalears tenen comportamenrs franquistes, no?
Clar, és impossible que qualcú pugui pensar diferent a tu. Això amb en Franco no passava, eh?
@Vagabundo No passis pena, els negatius no els posen els lectors. Els negatius els posa la redacció de dBalears als comentaris contraris a l'Assemblea docent.
Mem, a més de posar negatius, sabeu argumentar a favor de la vaga i escriure sense faltes?
"Una vaga que no és vaga, i que tot el curs s'amaga. Què és?" Una plaga de granots!
Que desconvoquin la vaga indefinida i no facin més el ridícul. Ah!!! I, ja que hi som, que repartesquin íntegrament la caixa de resistència entre la gent que vàrem fer vaga QUAN TOCAVA.
@Miquel Fuli Malauradament, molts dels que insulten fan escola. Jo he rebut wassaps de professors en els quals s'insulta els sindicats. No n'he rebut cap de cap sindicat insultant ningú. Bé, sí, de la UOB sí que n'he rebut qualcun que fa empegueir.
@biel barcelo, Els votants de MES t'assegur que ho tenen ben fàcil. Ja que alló que abans es defensava (una assemblea de tots i de funcionament democràtic) ja no existeix. Ara hinha una assemblea en mans dels Quelitas que es neguen antidemocràticament a fer una consulta sobre la convocatòria de vaga i sobre el repartiment de la caixa de resistència.