Volem TV3, TV3CAT, Canal 3/24, Canal 33, Súper 3, Esport 3, Catalunya Ràdio, Catalunya Informació, Catalunya Música i qualssevol altres que emetin en la nostra llengua. A més, volem una IB3 (ràdio i televisió) que no sigui bilingüe ni gonella.
Qui espera desespera,i nosaltres esperam i no arriba. Quan de temps haurem d'esperar més. Varem guanyar les eleccions autonòmiques i l'IB3 i la corporació de la RTVB es una competència seva autonòmica. Però ara sembla que també hem de guanyar les generals per aconseguir la TV autonòmica.
Aquest "en breu" és una traducció servil del castellà. Vol dir "prest" o "d'aquí poc temps". En qualsevol cas, si ha de tornar el Canal 33, que sigui sencer, amb teletext i guia de programes incorporats. Gràcies.
Perquè és tan fàcil fer desaparèixer els canals i resulta tan difícil fer que tornin a aparèixer En qüestió de tecnologia estem molt avançats, tot és possible fins i tot parlar amb un astronauta a l'espai i fer fotos en la superfície de Mart, però per retornar la connexió d'uns canals de televisió cal esperar mesos, anys o qui sap quant. Evidentment no és qüestió de tecnologia Està clar que són interessos polítics i econòmics. I com sempre no tenim mes remei que seguir aguantant i reclamant, fins que algú ens faci cas.
"En breu" qué vol dir, qué es veuran prest o que es veuran, però poquet ?.
Na Armengol ja ha perdut, no hi haurà canals catalans, perque el seu xef, en Pedro Sánchez, no ho vol.
Un gran ridícul del nou govern. En Baussà i els seus només varen pitjar un botó. Més, MAI MÉS!
Fa quatre mesos que esperam, i de lo d,arreglar Ib3, com ho tenim?, podrem veura pel.licules en catala o mallorqui, co li vulgueu dir?, fins quant haurem de sofrir a "el Casta"????
I de la promoció del coneixement i ús del català res?
Pel que fa a la televisió és com si hagués guanyat les eleccions autonòmiques el pp. Què esperen, que tornem a manifestar-nos?