user pepet | Fa mes de 9 anys

I com va dir en Miquel Angel Colomar --que no deus saber quí es-- Sant Boi, Jesús, un, dos, tres sus!

user pepet | Fa mes de 9 anys

Tolito, idò un hererosexual es un no gay. Vaja "empanada mental" que dus estimat.

user I visca el rei, ves quin remei ! | Fa mes de 9 anys

Quan vam votar la Constitució, l'interpretació que en feiem era més oberta,no és la mateixa que es pretén fer avui. Llavors els quarters estaven plens de gent amb ganes de gresca tal com es va veure el 23-F.

user spainispain | Fa mes de 9 anys

Tomeu, la raó et vessa. I el qui no ho veu és que no vol. Més clar...

user La llibertat és el Camí | Fa mes de 9 anys

Fa 40 anys se sortia d'una dictadura i sa gent no pensava que la constitución seria una estafa, avui en dia segur que sa majoria de catalans votarien sí a construir un Estat Català. un nou país, un país millor la República catalana. Feiem la prova i que la gent voti?

user mira per on | Fa mes de 9 anys

Continua leyendo y verás que también habla no-sé-qué-cosas de las Fuerzas Armadas. Por cierto, el 95 por ciento de la población de Cataluña aprobó la Constitución y tontos y/o analfabetos no parece que lo fueran.

user Arrom | Fa mes de 9 anys

La Espanya castellana de sempre repartint míseria, antes roja que rota,per poder xuclar. Amb el seu idioma cuartelari per imposar. Que a pesar seva propaganda esta retrocedint a tot America . Ben definida per Machado.

user unaperaqui | Fa mes de 9 anys

Totalment d'acord! I també amb en "mallorquins alçau es cap"... betzol el darrer!!!!!

user Biodramina | Fa mes de 9 anys

Ay Bartolo, ay Bartolo, vull entendre-ho però no puc.... Pues es el jefe de Francineta. Tu nueva jefa. Que no lo sabes aún, però?.

user Arruix feixistes | Fa mes de 9 anys

Balears, valencians, i aragonesos, sempre agermanats contra es nazisme pancatalanista.