Transavia no ens menysprea; ens marca el camí. Si volem ser tractats com a ciutadans normals ho hem d'aconseguir nosaltres. El nostre enemic no és Transavia, és Espanya, que no reconeix el català com a llengua oficial de l'Estat. Transavia ens diu: deixau de ser espanyols i vos tractarem com a ciutadans i no com a aborígens colonitzats.
Lufthansa va ser la primera companyia a usar el català (precisament en un vol entre Frankfurt i Palma), i ara n'hi ha un munt que el fan servir normalment. American Airlines, per exemple. I tantes altres.
Si podem estriar, comprarem billets d' una altra aero-línia que no fassi aquestes grolleries. I les bones companyíes aéries, parlen en Català quan volen ( joc de paraules)
jajajaj: provincianos ens dius? som un poble colonitzat,però s,està acabant el sotmetiment,TIC-TAC,TIC-TAC,mariano.
Que no tenim cap estat al darrera?? És una excusa tan estúpida com qualsevol altra (m'agradaria saber què fan aquestes companyies a altres estats multilíngües de sa UE). En qualsevol cas, és una altra raó MÉS per afegir a ses 3.000 milions que ja tenim per assolir un estat propi com MÉS aviat millor si realment volem -i ens creiem- el respecte per sa nostra realitat històrica, cultural i lingüística que ens mereixem com a Poble.
En el Regne d'Espanya hi ha més llengües oficials; no només el castellà.
Zasca, provincianos!!!
@cop si, pero volar, volar... no crec que hi facin aterrar molts d'avions a andorra... Amb tot, és una decisió tant discriminatoria com absurda des de tots els punts de vista (sobretot econòmics, que és el que més pica a tota empresa)! Una estupida manera de fer anti marqueting... amb el fàcil que seria donar una resposta sense conflicte.
Viatjau amb altres
Que lo use el que quiera y santas pascuas. Mira si es fácil y democrático. Yo funciono por el contenido del escrito, no por el idioma empleado. Por cierto, el que quiera que le hablen en catalán mientras vuela debería fundar una compañía aérea. Una más. Una de las de Mallorca, se la llevaron los catalanes. Y creo que fué un soberbio fracaso.