@Tchejov Sa Lluita Social i sa Soberanista és paral.lela i per a res incompatible una amb s'altra. Per què vull un país independent si no és per crear -entre tots/es- un futur més Just, més Solidari, més Educat i més Pròsper? Sa Independència no és una finalitat en sí mateixa sinó es mitjà per aconseguir-ho.
- El PSOE és sobiranista ...espaÑol!!!!!!!!!!! (Ja ho diu s'acrònim: Partido Soberanista de Obediencia EspaÑola...) - El PI és soberanista ...de sa república independent de casa seva (de què em sona això?) Però estam en un procés, ja no necessari sinó IMPRESCINDIBLE, de canvi de polítiques. De governar amb i pes poble i no contra ell. D'afavorir aquells que ho estan passant pitjor i no a aquells que continuen aprofitant-se de sa desgràcia des altres
D'altra banda, felicit a tots es càrrecs electes de MÉS per Mallorca i Més per Menorca, i dón ses gràcies a totes aquelles persones que els hi han donat es seu suport i es seu vot. Un altre País és possible i, amb cor i esforç, entre tots/es ho aconseguirem.
Sniff... Sniff... Trob a faltar es -divertidíssims- comentaris de gent molt "activa" fins just abans des passat diumenge... Pot ser és que ja no els paguen o han partit de vacances (forçades, com un tal Ariza...) i com tants altres partitpopuleros.
Es gracioso y a la vez da pena leer comentarios en plan "españolista"... Señores, estamos en España, no es ser "españolista", es ser español, y al que no le guste, puerta. Lo mejor que puede pasar es deshacernos del catalanismo invasor que se esta comiendo la cultura mallorquina (no solo de Mallorca, también todo territorio balear). Lo que nos espera con los intrusos que nos van a gobernar... Dios nos pille confesados.
Per favor, que no s'aturin la mitja dotzena de subvencionats del Cúlo Bàlèà i de la Formasión Jaime Trasero de remenar la mordala. Ens han fet tant de bé! Ens han fet fer una passa gegantina cap a l'alliberament de Mallorca!
Sobiransme? Sobiranisme de pa amb fonteta. Ni el Pi es sobiranista ni el PSOE deixa de ser un partit espanyolista encara que n'Armengola, que es una pesemara, vulgui que sigui altra cosa. Somiau truites els sobiranistes.
Des dequan el PI és sobiranista? Com a màxim és regionalista.
Al-lots i al-lotas, ès PPuta budell s'ha desfermat i hi ha merda per tot, apart dels dois de n'Aguirre, que canta "Help socórreme, en el PePé he puesto toda mi fé", pobreta, aquesta dona tè (D S) idò resulta que afora dels ajuntaments i governs autonòmics, els contenidors estan a rrebosar de PPelleringues de PPepper, ¿perquè deu ser ? "no perdamos el control " la manguera........ Unaltre : una edila del PP diu que desprès del 24 M tornarán les violacions de monjes i la crema d'iglesias, haaaaaaaaaaaaahaaaaaahaaaaaaaiiii. Sempra dic salut, que en vorem de grosses, però això m'he desborde, es perdal d'es general.
I ara perqué no surt en Campos amb una de les seves imposicións? Au, venga! Que ja fa tres o quatre setmanes que no piula i volem riure un poc.