Fa anys, a un ajuntament hi havia un regidor que es va negar a casar parelles homosrxuals, però després varem saber, que havia gastat doblers públics a un lloc anomenat Casa Godofredo, i també coses pitjors.
Els que senten reaccións corporals, davant manifestacións d'afecte entre persones homosexuals, els diria que fóssin sincers smb ells mateixos. Als heterosexuals ni ens va ni ens vé si dos homes o dúrs dones se besen. Jo vaig deixar de fumar fa cinc anys, i veure fumar me posa de mal humor.
@Mare de família i @ toribio Per l'amor de Deu! Si només s'estan besant! Com qualsevol parella! Tampoc és que estiguin en pilotes mantenint relacions sexuals al mig del carrer. O és que viviu a les cavernes? Visca l'amor!
Naturalment, estic en contra de les agressins a gais i lesbianes, però com a heterosexual sent nàusees davant aquets numerets de jovenetes excitats.
Oh si! I com que ets tan discret i no vols "donar la nota" fas els teus comentaris, dignes d'una mentalitatv decimonònica, a un diari català en una Castellà. Quin desastre!
Esto es una payasada del mal gusto, se mire como se mire. Cada persona es muy dueña de vivir su sexualidad como le dé la realiísima gana sin necesidad alguna de exponerlo públicamente. ¿A mi que conyos me importa si Juanita es lesbiana, o si Juanito tiene tres queridas?. Si yo fuese homoxesual me lo guardaría para mi mismo. Jamás he contado ni a mi propia esposa las aventuras que he tenido antes o después. Por lo tanto, si me tengo que emborrachar, no lo haría en el bar dando una nota de mal gusto.
@Mare de Familia: I perquè no engatar-se al bar o al restaurant amb els amics i riure un poc? Ara, si vos referiu al mal beure amb aquelles escenes penoses dels gats passats de rosca... les estau comparant a les mostres d'afecte? I les comparau també amb anar calenta? Vos si que li teniu de calent, el pensament.
Si el seu programa m'agradàs, votaria sense cap problema un o una president-presidenta gay o lesbiana. Ara bé, el que no votaré mai, serà un president-a corruptes, intolerants, mentiders i carcamàlics. Pel damés, no li veig en que me pot perjudicar a mi, que dos homes o dúes dones s' estimin. Qui soc jo per jutjar-los? va dir el Papa Francesc.
Repulsiu que dues persones s'estimin i mostrin el seu afecte??? A mi el que em sembla molt repulsiu és l'odi i la violència!
EXHIBICIONISTES! Com es nota que no us menjau un torrat!