La gent normal s'està organitzant. Ens havien desmobilitzat, pero està tornant l'il.lusió. Tot això li ho devem a sa PAH.
Bernadet, qui t'ha dit que no siguin nacionalistes. Voldràs dir que no són nacionalistes mallorquins, però si espanyols/istes
Una esquerra no nacionalista. Ja n'era hora. Supòs que molta gent farta de la dreta no trobava a on anar a fer l'ou, enmig de tanta estelada. Benvingudes totes les alternatives.
Exacte, Llorenç. I també hi havia en Manuel Cámara, ex-senador i dirigent d'Esquerra Unida a Balears... Sel's hi ha vist el llautó ràpid.
Més espanyols...
Lerrouxistes castellans , que en la gran propaganda de les tv gratis castellanes volen desplazar la nostre esquerra seriosa
Vengui d'on vengui l'important és que vol fer confluir a tota l'esquerra. Vos estimau més perdre per separat? O vos basta veure els vostros asseguts en una cadira.
No sé si és una tapadora d'Esquerra Unida però al manco la portaveu és filla d'una militant d'Esquerra Unida, i també en conec un de la foto , el que va de verd, que era militant del PCE i m'imagin que d'Esquerra Unida... Però bé, qui es faci amb la marca Guanyem tengui o no el suport de Podemos, als ulls de l'electorat s'associarà amb la marca que Podemos fa valer per a les municipals arreu l'estat. La gent no fila massa prim, i per això aquesta llista convé a Esquerra Unida.
PODEM ja ha dit que no s'ajuntarà amb ningú per a les eleccions i l'esquerra nacional (PSM, ER, IV) ja s'ha trobat dins MÉS. Després, en solitari, queda EU, que es troba perduda i angoixada perquè veu com el partit de Pablo Iglesias li va llevant votants a grapades. Per tant han decidit aprofitar l'embrenzida que té la marca creada per Ada Colau a Barcelona per fer-ne una rèplica a ca nostra, amb la diferència que l'objectiu de l'original és unir l'esquerra barcelonina i la d'aquí és només una disfressa per Esquerra Unida per mirar de salvar les eleccions i aconseguir qualque cadira. Guanyem Mallorca / Palma = Esquerra Unida. Només fa falta mirar la foto... PD: No és el cas de Guanyem Eivissa, que sí que ha nascut amb vocació d'unir l'esquerra eivissenca.
Ja era hora de tenir opcions d'esquerra no nacionalista a Balears