No sé si ho entenc bé... “Nosaltres no volem acusar a ningú, però passa com els partits polítics”. Per tant els sindicats i sindicalistes (tots) són com els partits i els polítics (tots9...Suposo que vol dir corruptes i aprofitats. Però no acusa a ningú (?). “No tenim alliberats sindicats, ni pressupost ni afiliats”. I sense afiliats ni estructura, com han decidit qui va a les llistes i en quin lloc? “Els nostres punts forts són fer nostres els acords de l'Assemblea “...I l’Assamblea no va decidir no crear cap sindicat que la representés?
Record ben bé com els amics d'Alternativa-IDEA tiraven merda als sindicats dient mentides; Però no record que demanéssin disculpes de les acusacions falses que varen fer... Si aquest és el tarannà d'aquets companys, estam ben arreglats!
Si sabéssiu de què parlau no diríeu això de la formació. Els que hem treballat als CEP estam flipant, amb aquestes propostes tan teòriques però gens realistes. Als CEP sabem ben bé quines són les necessitats de formació; No necessitam que vengeu a obrir-nos els ulls. Coneixes el Pla quadriennal de formació? I els diagnòstics anuals? La formació que fan alguns sindicats i algunes associacions de professors ténen tot el sentit del món. La ignorància vos fa atrevits!
Dir això i res, és gairebé el mateix, sincerament.
Ha desaparegut l'entrevista a n'en Toni Caos! És perquè és incòmode per Alternativa i la UOB? (Las verdades del barquero...) dBalears, intentau que no se vos noti tant el llautó...
"només fer els alliberaments sindicals que siguin necessaris" I quants són els necessaris? 1, 4, 10 ? Quanta ingenuïtat, déu meu!
No acab de veure clar això de les roracions tan ràpides. No serà donar aventatge a l'administració en les negociacions? Jo proposaria un límit de mandat però no tan curt.
Tal vegada sigui la millor opció.
En aquesta entrevista he pogut llegir el que porto temps escoltant a les sales de profe, estau amb nosaltres i es nota! Sereu la meva alternativa.
És molt arrgant atribuir-se la representació de l'Assemblea de docents. ¿Per què no reflexionau els motius pels quals l'Assemblea no demana el vot per cap sindicat? Encara no ho heu entès!?