user Batuadell | Fa mes de 10 anys

En Lladó ha enfonsat Esquerra per salvar el seu cul, ell seguirà amb una cadireta i deixarà el partit mort. clac clac clac, sí senyor. és tot un senyor.

user Ja ho val | Fa mes de 10 anys

Ja sabem que tant PSM com Esquerra han recomant els quadres a votar, per tant poca cosa més a dir, un paperot que els hi passarà factura.

user Alerta | Fa mes de 10 anys

Hi ha nirvis, hi ha qui es juga un bon sou o poder seguir viu.

user Cup sí. | Fa mes de 10 anys

Es veritat, les Cup si que no s'aferren a les cadires, en Fernández deixarà la política en els pròxims comicis, no passa el mateix amb en Barceló o en LLadó com així? 2 persones, que sempre s'han llevat de damunt els crítics, com ho fa en Pablo Iglesias de POdemos, llevant-se de damunt a Echenique, que se l'haurà de menjar a Europa.

user Pere | Fa mes de 10 anys

Basta de criticar, vos recordo que el nostre adversari és el senyor Bauzà i les seves polítiques autoritàries. Estic molt orgullós d'haver participat en aquestes primàries i he votat tant a gent de psm, com d'esquerra republicana, i també d'iniciativa. És fantàstic que vagin tots junts, ja era hora. I és la primera vegada que els ciutadans que no tenim carnet podem votar no només al cap de llista sinó tota la llista. Gràcies i enhorabona. I els senegalesos si estàn integrats tenen el mateix dret a dir la seva que qualsevol altra persona.

user Bitxos | Fa mes de 10 anys

On són les Cup, i ens deixam de romanços. CUP i visca la independència dels Països Catalans.

user Kampora Lladó. | Fa mes de 10 anys

és tan preocupant lo d'en Lladó, que ERC nacional no sap com se la de treure de damunt, fa tant de temps que té el poder, que ni en salfuman.

user I doncs | Fa mes de 10 anys

Ja sabem que les primàries del PP. son les millors del món mundial, però els altres, també tenim dret a viure

user Racistes | Fa mes de 10 anys

La manipulació dels pobres senegalesos demostra el racisme d'alguns i la calanya moral que tenen. Fins quan aguantarem lladonets i pasqualets.

user Quin espectacle | Fa mes de 10 anys

Tongo. No saben disimular, els independentistes i nacionalistes ens sentim orfes. Visca la independència del Països Ctalans, fora aprofitats de la política. Els senegalesos i esclaus d'en Lladó faran matx.