Els pallassos del Gran Circ de Polònia no s'aturen de fer bajanades. Què espera el govern espanyol per suspendre l'autonomia catalana i empresonar aqueixa gentussa?
El Mundo ha calumniat al batlle de Barcelona, però aqueix ha pogut demostrar documentalment que res tracta d' una mentida. La calúmnia és un delicte i pels catòlics també un pecat molt greu. malgrat que la Comfetència Episcopal no en fassi cap càs.
Estic content perquè a Sudamèrica ja sabien fa temps com és Espanya (Els nou vinguts ens ho expliquen). Ara ho sabrà la resta del món. Antidemòcrata que no deixa votar, insolidària en no ser amb els casos corruptes del PP... Demanen Perdó? Perquè s´acosten les eleccions? No n´estan gens d´arrepentits. En poder hi tornaran. Ell que haurien de fer és dimitir. No s´hi haurien d´haver ficat mai en política. És evident que no serveixen. Han de demanar perdó perquè han col·locat lladres al Govern. Idò són uns ineptes que han de fotre al camp! A les urnes ens veurem. Visca Podemos!
La premsa de la caverna espanyola no sap com desautoritzar el 9-N. La COPE i l'ABC freguen el ridícul en buscar on votaran Shakira, Bob Esponja o Freddie Mercury. Que la premsa espanyola intenti desautoritzar el procés sobiranista i la consulta ja és ben sabut. Però el nivell a on han arribat alguns mitjans de comunicació, a falta d'una setmana del 9 de novembre, frega el ridícul. I és que no hi ha manera que la premsa trobi arguments sòlids per minimitzar i desautoritzar la consulta. Ho va intentar ahir el programa “La Mañana” de la Cadena COPE. Tal i com es veu en el vídeo https://www.youtube.com/watch?v=FL8sF_c-d60 els periodistes van entrar a la pàgina oficial del procés participatiu, on hi ha un formulari per buscar el lloc de votació del 9-N. Només cal introduir-hi el municipi i la direcció que consta al DNI, a més del primer cognom. Amb aquesta última dada els periodistes de la COPE van intentar ridiculitzar la consulta, introduïnt una població i carrer qualsevol amb noms com "Shakira", "Què et sembla? Eh? A que mola? M'inscriuré al referèndum de Catalunya amb el nom de "Freddy Mercury", diu el periodista Ángel Expósito, mofant-se del 9-N. El locutor continua: "Ja s'hi han inscrit "Dora l'Exploradora", "Tarzan", el Papa Francesc, "Luke Skywalker"... ja hi som tots!". El text assenyala que el web admet com a vàlids noms com els de Santa Teresa de Jesús o Bob Esponja, i que a partir d'aquestes "identitats" es pot imprimir una tarja amb el lloc de votació que els correspondria. Aquesta tarja, però, no té cap més valor que el de servir de record al sol·licitant de l'adreça on hauria d'anar el dia 9, però no atorga cap dret a votar/participar ni queda inscrita en cap base de dades. Tanmateix, més avall, el propi diari reconeix que per fer efectiva la votació, la persona haurà de presentar el seu DNI, amb la qual cosa la pròpia portada i el muntatge del diari queden en fals. El ridícul dels qui volen ridiculitzar. Tot i que els periodistes del programa esclaten a riure de seguida, és evident que aquest intent de desautoritzar la consulta no té cap fonament. De fet, si escrius una sola lletra, o alguna paraula inexistent a l'apartat primer cognom del cercador de la web de la consulta, la targeta de participació que indica el lloc de votació es genera igualment. I és que el més important no és el cognom sinó la direcció. Sembla ser que els periodistes de l''ABC' i la Cope no saben que precisament en la consulta alternativa no hi ha ni cens ni inscripcions, i que la targeta de participació és tan sols un cercador per saber el lloc i la mesa de votació. De fet, el propi 'ABC' reconeix en portada que per fer efectiva la votació cadascú ha de presentar el DNI, de manera que el muntatge del rotatiu es desmenteix a si mateix. ITE, MISSA EST
Votarem, farem fora el PP i de passada El Mundo, El Circoculo i la resta de forasters feixistes.... a les pròximes eleccions, que ja s´acosten. O... També les impugnarà el PP? Com els agradaria fer-ho. Preneu til·la o anau al metge que us recepti tranquimazine.
Que impugnin el que vulguin! No, no, no.. no serem moguts...Igual que un pi a prop de la ribera.. no serem moguts. Ens ampara la justícia, no serem moguts...
Sorayita dedicate a entregar a la justícia argentina a Rodolfo Martin Villa, ya. sin dilaciones, sino estaras fuera de la ley i una Franquista de los pies a la cabeza.
Demostrat! Espanya és una monarquia dictatorial La justícia argentina ordena detenir Martín Villa i Utrera Molina. L'acusació és per crims i desaparicions del franquisme. Les morts de Salvador Puig Antich i de cinc obrers a Vitòria, al centre de la causa. La jutgessa argentina María Servini ha ordenat la detenció preventiva dels exministres Rodolfo Martín Villa i José Utrera Molina, a més d'altres 18 acusats en la causa en què investiga crims i desaparicions durant el franquisme. La magistrada ha dictat aquesta resolució, a la qual ha tingut accés Europa Press, en què indica la seva intenció de prendre'ls declaració indagatòria en aquesta causa. A Utrera Molina --que és sogre de l'exministre de Justícia Alberto Ruiz-Gallardón-- l'acusa per haver convalidat amb la seva firma la sentència de mort de Salvador Puig Antich, i a Martín Villa per la mort de cinc treballadors en el desallotjament policial d'obrers en vaga d'una església de Vitòria, el març de 1976. El fiscal argentí Ramiro González ha demanat fa uns dies a la jutge María Servini que imputi cinc exministres espanyols, dos juristes, vuit expolicies i un ginecòleg denunciat per haver intervingut presumptament en sostracció de menors.
El paperot el fa el govern de Rajoy impedint votar als catalàns. Tenent tan recent l' exemple d' Anglaterra i Escòcia. Els peperos queden com una gent antiquada i antidemocràtica que no es mereix ser a la Unió Europea.
Són capaços de suspendre ses plebiscitàries i tot