Na Margalida Isabel Cabrer González hauria de prendre lliçons de cultura balear, per dues raons:primer perque aixì com va accedir al còs de lletrats de la Comunitat Autònoma de la má del conseller de Sanitat-el seu pare- no va tenir ocassió de examinar-se de català com la resta de candidats opossitors. Segon, perque sient la dòna d'un filòleg amb plaça d'assessor lingüístic no està bé dir coses com aquesta. Ja sabem que, com na Riera més ambiciossa també va col·locar el seu espòs, na Margalida Cabrer mira per a la família
En Bauza vol que quan un al·lot acabi els estudis surti saben català, castellà i angles. Es així, no? Jo estic d'acord, però per aconseguir-ho ha d'haver la immersò en català. Si no és asixí, el trilingüiesme no funcionarà. No s'ha de tenir por a dir que és necessari ela immersiò en català.
@ balearicus És molt normal
La catalanofobia dona molts de vots a Balears.
Diputats balears no renegats, desafiau-la, a aquesta, a posar trilingüismo als funcionaris, en lloc de monolingüisme foraster. I a tornar posar trilingüisme al cine d'IB3.
Quan el PP no té els arguments ataca atiant la catalanofòbia. Sra Cabrer hauria d'utilitzar un recurs més moderm. Aquest apesta a ... franquisme.
Res al-lots no l'hi dugueu la contraria a la Cabrer en coses d'inmersiò, pensau, que ella va tenir els c.../ els ovaris de fer el primer tren submarì d'europa, i es vou que el degueran patentar (el PP ) perque l'han tornat fer a Girona junts amb la RENFE, aquesta vegada ha estat un AVE submarina, hi ha que veure lo que ès el progrès i les coses ben fetas, crec que se trobaria millor amb un remat de cabras, que tambè i entèn.
Tot lo que té de mal tallada i mal plantada. ho té de dolenta.
Segons els ignorants del PP, pareix que a les illes, els alumnes no saben castellà. Això demostra un TOTAL DESCONEIXEMENT del que passa a l'ensenyament. A les balears, el nivell de castellà es igual que a la resta de l'estat, i si un alumne fa errades en castellà, segur que en fa més en català. Parlen d'inmersió, i pareix que pensen que es tracta de tenir el cap davall l'aigua. El seu discursés si til, si trilinguisme, no català, no educació.
@ ERGO Bueno, això ho dius tu, que no tens ni puta idea...