user UnPerAqui | Fa mes de 10 anys

Veis? Una darrera l'altra. Independència és l'única solució: mai no ens deixaran ser. Sempre ens voldran doblegar a ser espanyols, i tanmateix no ho sóm, no en tenim la identitat per més que en tenguem el carnet. El dia que el nostre carnet reflecteixi el que sóm, serà ben diferent. I el dia que tots els que tenguin un carnet que digui "Espanyol" siguin només els que s'hi sentin de veres, també sabran aprendre a respectar als qui no s´hi senten, cosa que ara només una part dels espanyols sap fer.

user Mallorquins, alçau es cap | Fa mes de 10 anys

Amb el sistema d'educació que teníem els nins aprenien bé català i castellà. Ara al PP Partido Pancastellanista volen carregar-se sa educació i es Mallorquí. Volen vasalls ignorans i submissos per seguir colonitzant-nos, robant-nos i expoliant-nos en benefici de la Casta Madrilenya i si han d'omplir es mar de pous de petroli ho faran tot en benefici de Madrid. Acabam amb sa dictadura de Castella! Recuperam es futur!

user mallorquin | Fa mes de 10 anys

Gracias PP. Ya era hora de limpiar la basura nacionalista de nuestro sistema educativo

user I doncs | Fa mes de 10 anys

@ ?: Tan rancis son els de UPyD com els del PP i a noltros, no ens afecta que els vots estiguin a un partit o a l´altre perque ambdós son l´enemic de la Llengua i de la Cultura nostres.

user ito | Fa mes de 10 anys

Igualito ito ito que el de matajunquitos .....

user Quin problema hi ha | Fa mes de 10 anys

A mi me convenç aquest horari

user ? | Fa mes de 10 anys

Bauzá intenta recuperar vots de la part dels de na Rosa díez i similars?

user MALLORCA TERRA NOSTRA | Fa mes de 10 anys

Amb la fulminant derrota que se n'ha duit a les urnes el madrileñufo fracassat (del 47% al 24% de vots) l'obligació dels pares, mestres i alumnes és de BOICOTEJAR el nyarro franquista del TIL. Visca l'escola dels mallorquins! VISCA LA TERRA DELS MALLORQUINS! VISCA MALLORCA!

user Segona llengua | Fa mes de 10 anys

O millor, "segona llengua cooficial", que és més precís.

user Segona llengua | Fa mes de 10 anys

Companys, ja ho sabeu. A partir d'ara, hem de referir-nos al castellà com "segona llengua oficial".