user Blavet | Fa mes de 10 anys

1-Reunir-se sense cap predisposició a canviar de postura, és reunir-se amb taps a les orelles, no serveix de res. 2-Inventar models educatius prèviament no experimentats, i aplicar-los, és una temeritat i una greu negligència que pot causar un perjudici irreparable en els alumnes. 3-Un polític és necessàriament expert en Educació, només pel fet de pertànyer a un partit que ha obtingut majoria absoluta?... 4-... i no convendria mirar cap a la Unió europea, si algún país ja compta amb un sistema funciona, copiar-lo, i deixar-nos d'experiments? P.D. : Els nous fàrmacs no se recepten als pacients immediatament.

user Pasqual | Fa mes de 10 anys

Així de fàcil. Ara l'hem de provocar un poc... l'hem d'encendre una mica... però no massa! I aguantar! Hem d'exigir la negociació en termes de demandes absolutes a fi de que no accepti res! I esperar! Ells mateixos cauran!

user Joserrabieta Talibauzán | Fa mes de 10 anys

El madrileñufet engominat ha fet perdre 40.000 vots al seu partit pel seu ultraespanyolisme fanàtic. No hi ha res a negociar amb aquest fracassat. Que faci un any més de forasterades (com més, millor). Que els docent boicotegin s'arTILugio foraster antimallorquí. És fàcil: llibres en foraster explicats en mallorquí. I, d'aquí a un anyet, el fiasco monumental a les urnes. i bye bye talibauzán!

user Tomeu | Fa mes de 10 anys

Es deu referir a 70 reunions amb el circulo baleaaaa, Perque el que es amb mestres, tan sols els de dins la Conselleria, que hi son posats per ells, escoles publiques cap ni una. I dir REUNIÓ, al que feren amb els sindicats i l'assemblea ES UN ATEMPTAT AL LLENGUATGE. Reunió cap ni una, a la Consellera li convindria llegir al diccionari el significat de reunió.

user Josegorron | Fa mes de 10 anys

Gorron: president de comunitat autònoma que es dedica a ingressar fons públics a una farmàcia de la qual és titular.

user Trolero | Fa mes de 10 anys

El sr. Bauzá confón negociar amb imposar per decret, i no és les vegades qué te reuneixes, és la bona voluntat i sobre tot els resultats els qué conten.

user Josegorron | Fa mes de 10 anys

Gorron: dicese de presidente de comunidad autonoma que se dedica a ingresar fondos públicos a una farmacia de la cual es titular.

user Mein Farmàcia | Fa mes de 10 anys

El que no tè l'oposició és torn de replica a la darrera intervenció del senyor Josegorron...

user ?? | Fa mes de 10 anys

I l'oposició, no té més arguments? Deixau que s'enriguin a les vostres cares?

user Alous | Fa mes de 10 anys

Torero, torero, mentider!