Hola CAMARADA
Hola PIMPOLLO compatriota
oooohhhhh quin xasco...
Compatriotes: Que no ens imposin, també en aquest fòrum, el LEPE (Lengua Española Propia de España...), també conegut a l'Aragó amb el nom de LAPOLLA (Lengua Aragonesa Propia de Otros Lindos Lugares de Aragón...). S'ha d'advertir que aquestes denominacions no són un menyspreu a la llengua castellana ni tampoc als espanyols en general, sinó un homenatge adreçat només als espanyols que continuen anomenant el català com -i això no és broma- LAPAO (segons ells: Lengua Aragonesa Propia del Área Oriental) i altres denominacions despectives. Deixem, per una altra banda, sense respondre ni valorar els comentaris escrits en "la llengua cooficial distinta del català" (un altre homenatge, aquest pic a en Rafel Bosch que va utilitzar una fórmula similar per tal d'amagar el nom de la nostra llengua) i si podem evitar de llegir tals comentaris, millor. Demostrem, amb fets, que aquí el foraster no és útil ni necessari o, dit d'una altra manera, no permetem que ningú -evidentment mal educat- pugui considerar el català com inútil i innecessari ni que pugui prescindir d'aquest idioma en el territori on és l'única llengua pròpia.
El simple hecho de proponer la "acció" del aprobado general, demuestra la catadura moral de estos (recordemos que sólo se representan a sí mismos, por sus cojones) "docentes", que juegan con el futuro de nuestros hijos para conseguir fines eminentemente políticos y nacionalistas. Nada que ver con la educación. Afortunadamente, el pueblo balear no se chupa el dedo. Ya hace tiempo que se os ve el plumero y empezáis a hartar y a dar un poco de asquito.
Els MESTRES en aquest conflicte demostren tenir més seny que els capbuits dels nostres des-GOVERNANTS.
Bon resultat. Tenc més respecte ara, pensava que havíem perdut el cap.
Error al missatge anterior: substituïu "tots els" per "alguns". Gràcies...
De cop i volta tots els docents han esdevingut socràtics: - Mestre, només sé que no sé res. - Aprovat!
No entenc com els panforasteristes poden dir que la Assemblea de Docents ha fracassat si ha decidit sotmetre a VOTACIÓ DEMOCRÀTICA la idea de l´aprovat general. En canvi el que si ha fracassat de manera rotunda ha estat la Conselleria d´Educació, ja que malgrat els pares per majoria aclaparadora es decantaren pel Català, els seus savis decidiren donar-los la esquena i fer cas als quatre ultres del Circulo Balear i altres similars, que a l´hora de la veritat els han deixat plantats per VOX i per UPyD. Això si que és un fracàs, en canvi la democràcia no fracassa mai perque és dialogant i adaptable.