Per molta urna!el teu deure es donar exemple! Aplicant la cultura com a primera premisa i amb dades cientifiques! Una persona neta en totsels sentits no diu aquestes bejenades que tu dius!
programa electoral PP Educació. (en castellà i mayuscules per que es Copy- Paste del programa electoral) 1.-UNA EDUCACIÓN FRUTO DEL CONSENSO 2-UNA EDUCACIÓN DE CALIDAD 3- UNA EDUCACIÓN EN LIBERTAD 4- UNA EDUCACIÓN BASADA EN CRITERIOS DE EXCELENCIA, EN EL RESPETO Y EN EL ESFUERZO 5- UNA EDUCACIÓN CON MODELO LINGÜÍSTICO ABIERTO Y FUNCIONAL 6-UNA EDUCACIÓN AL SERVICIO DE LAS FAMILIAS 7-UNA EDUCACIÓN CON AUTONOMÍA Y RESPONSABILIDAD 8-LA FORMACIÓN PROFESIONAL, ELEMENTO CLAVE EN LA EDUCACIÓN 9- UNA EDUCACIÓN A LO LARGO DE TODA LA VIDA 10- UNA UNIVERSIDAD AVANZADA Y CON CRITERIOS DE EXCELENCIA
A ella la votà algú? Idò de què parla?
Al programa electoral del PP es parlava de lliure elecció de llengua, llastima que no es llegeixi ni el programa electoral del PP la consellera Trepija, per cert, ella no anava a cap llsita electoral, segons això, la voluntat popular és que no sigui consellera.
Sense voler defensar per res aquest personatge, em pareix evident que si els mallorquins realment s'estimessin la seva llengua, a les illes el PP seria un grup marginal
Cal recordar que na CAMPS no anava a cap llista electoral?
O sigui que perque un grup politic governa per majoria, aquesta majoria l´autoritza per poder canviar els principis científics, filosòfics, gramaticals, lingüístics, històrics, filosòfics i morals assentats per la societat (nostra i la resta)
En una democràcia s'ha de governar per tothom, no per uns pocs. Demos= equival a tot el poble En Hitler va guanyar unes eleccions democràticament. Se l'havia de respectar? Un govern seriós NO INSULTA, NO MENYSPREA públicament als treballadors públics. Un govern seriós NO DIFAMA aquell que pensa diferent. L'escolta i dialoga Un govern seriós no deixa en mans de l'Educació a persones que NO SABEN RES d'Educació Un govern seriós ha de DEFENSAR els SERVEIS PÚBLICS, perquè són de TOTS
A na TREPITJA no la va votar ningú per fer-se càrrec d'Educació. per tant només una miniminoria li dona suport. La seva camarilla d'incompetents.
Sra. Camps, ADOLF HITLER, també estava avalat per les urnes. com vostes...