"Pilar Urbà"! Pot pegar un atac a aquesta valenciano-espanyola si veu es seu nom escrit així
Ups! Ni ha que fan riure sense ser-ho...
Buf! Al circ català, ja no hi caben més pallassos.
També els balears patirem la partida de Catalunya si no ens anam amb ells, perque llavors Espanya voldrà treure de les nostres illetes tan petitone, , tot el que ja no podràn xuclar de la Catalunya gran més el que ja ens xuclen a noltros.
Parlant de bramar, recordau que "brams d'ase no arriben al cel". I si parlam de lladrar ja sabeu que "ca que lladra, no mossega", "tant lladri es ca, sols que no mossec" o "més lladra el ca quan més por ha".
Els espanyols bramen perquè intueixen que hauran de doblegar l´esquena si volen menjar... Si fos a l´inrevés ja fa temps que ens haurien deixat a la cuneta!
Senil.
Idò t'equivoques en tot, "campos": ni adoctrinador ni vengut de fora ni simple virus informàtic. I tu, a part de llest, què ets?
Un altre adoctrinador vengut de fora. Quaranta-putes d'aguantar-los! "Aquí, en català", començ a pensar que ets un simple virus informàtic.
Bon cop de falç el nou de Novembre. Aquest serà un gran dia, la voluntat d'un poble no la atura Espanya, ¡ som i serem ¡ cada dia mès aprop.