Jo flip amb això de sa poli. Heu vist ses fotos de sa manifestació? Hi havia més banderes que bruts. Hagués bastat es meu padrí amb so gaiato.
A la policia només li tenen por els delinqüents.
Aquests al.lots haurien d´ estudiar i fer esport, enlloc d´anar a certs llocs on adoctrinen i fiquen idees dolentes i falses díns el cap. I en primera instància, s´haurien de cercar als instigadors per depurar respon sabilitats.
Aquests alumnes, si troben que la UIB éstà "catalanitzada" es poden anar a la UNED, que també és una bona universitat i tot és en Espanyol. Coooom?.- Que té el llistó molt alt? - Que s´ha d´estudiar molt per aprovar? -Que molts pocs s´arriben a treure una carrera? -Ahhhh?
Va esser en Fernandez Diaz, que havia rebut un avis del sr. PPUTIN que venia gent de Ucraïna ha montar murs i barricadas i l'hi va entrar" el canguelo" hihihiiiii, feria riure si no fos tan patetic.
Ara els del Goverrn es volen carregar la UIB i qualsevol excusa és bona.
Mai ha entrat la policia a la UIB, perquè el rectorat no ho ha trobat necessari i això ho canviaran 4 estudiants peperos? I en base a què ho requeriren els 4 estudiants peperos? Ara parlaran de dret a l'educació i blablabla... Voleu fer creure que la mare de déu nom joana maria sa moma i tothom ja vos ha calat en mitja legislatura que duis.
A @ Universitaris balears mai catalans: te falta afegir: "anticatalanistes".
Exacto lee de nuevo: La UNIVERSIDAD NO REQUIRIÓ .... LOS QUE REQUERIMOS FUIMOS LOS ALUMNOS ...
Quan jo era jova i estudiava Pedagogia se ens dèia que per estudiar una carrera universitària, s´havia de tenir un C.I. mínim de 100. Es veu que això ja ha canviat i ara ja no cal.