user No vols brou? | Fa mes de 11 anys

Mirau! Idò jo, que tenia el llaç quadribarat al calaix, el tornaré a treure. I la senyera al balcó!

user Domador | Fa mes de 11 anys

En mallorquí, com ells diuen xerrar, es diu cèrcol. Que no hi jugaven quan eren infants? Era un aro que fèiem córrer pel carrer! Ah, però ells es diuen "Circulo". Ja n´hi ha un de bo de círco. Amb animals ferotges!

user CB | Fa mes de 11 anys

Estaremos atentos... Se os acabó la fiesta, fachitas catalufos

user unaperaqui | Fa mes de 11 anys

Ara jo llegia "La FE de las JONS"...

user Republicà mallorquí | Fa mes de 11 anys

Aquestes persones podrien gastar les seves energies a donar suport a iniciatives educatives en comptes de voler ser una 'Gestapo Balear'

user FORA SA DICTADURA ESPANYOLISTA! | Fa mes de 11 anys

Llibertat d'expressió sí. Censura franquista no. Ni llistes negres DENUNCIEM ESPANYISTAN A EUROPA I AL MÓN SENCER!

user ves a saber | Fa mes de 11 anys

Ves a saber que ens trobarem cada mati quant passem per devant un IES o un CEIP. quina sorpresa trobarem i qui serà el verdader responsable?.

user Métanse el Cir por el ... | Fa mes de 11 anys

Métanse el Cir por el ...

user També | Fa mes de 11 anys

O també fer-los fotografies a ells, que es vegi on son, i denunciar-los davant el jutjat de guàrdia.

user marbosch | Fa mes de 11 anys

Si algú veu algun personatge d'aquests fent fotografies cap a l'interior d'una escola o institut pot cridar ràpidament la guàrdia civil i/o policia, perquè prendre fotografies d'espais públics amb menors està penalitzat.