No ho sabies, talibauzan madrileñufo foraster? A Sa Costa Brava salen. I tenen noms de lloc com Sant Climent Ses cebes, Sant Just des vern, Sa Riera, Sa Roca. Una altra ficada de pota a tall d'ous com sa de "tassó sí got no" i resulta que a Menorca deim got. Talibauzán arruix de Balears! Barco de rejilla!
@ Joan no enganes a ningú, fatxenda catalanet. Arruix!
Trist futur ens espera si no llevam als fatxes del Govern, molt de mal fan els espanyols a la nostra societat, clara és la intenció d'aquest govern centralista a l'hora de crear descontent, intentar separar a la societat mnitjançant la llengua és molt trist... I els GAB, FNCB i companyia no són més que uns venuts als espanyols, però ja els arribarà l¡hora de pasar comptes i ho passaran malament...Nosaltres no perdonam als traïdors
Mostrau es llautó, catalanets fatxendes
Per favor, qualcú pot contestar
catalufos, no teniu diaris a catalunya per anar a emprenyar?? Arruix, catalanets!!!
Ja n'estic fart d'aquesta gent que es venta de defensar "lo nostro" sense tenir punyetera idea de que és "lo nostro".
ESTUDIANTS LLIURES DE BALEARS DENUNCIA MÉS APOLOGIA PANCATALANISTA EN ES LLIBRES DE TEXT Es Sindicat d'Estudiants Lliures de Balears ha denunciat a través de ses xerxes socials un exemple més d'adoctrinament i d'apologia d'uns suposats "Països Catalans" on Balears o "les illes", segons es llenguatge nacionalista, seria un país català. ELB demana una "educació apolítica i sense una geografia i història tergiversada", precisament un des punts educatius que s'actual Govern Balear duia en es seu programa electoral.. Pancatalanisme i adoctrinament NO !!
"1923: La nostra parla La nostra parla era una societat presidida pel maonès Joan Mir i Mir, el qual havia escrit el 1917: "Per part meva, crec necessari dir-vos en primer lloc que estic del tot conforme que la nostra parla no és més que una petita variació de la llengua catalana, i em pens que tots arribarem a comprendre que som catalans, fills dels que varen prendre Menorca als moros i dels qui han anat venint d'aquelles hores ençà. Catalans som i en bon català acabaran per escriure tots aquells que vulguin fer-ho així com toca". El desafiament no seria fàcil i sorgirien polèmiques per part d'aquells que defensaven el castellà. Però Joan Mir i Mir tenia les coses ben clares." (Miquel Ferrà i Martorell, dBalears, 8-2-2012) Joan Mir i Mir tenia el mateix sentiment nacional que Ramon Llull, Anselm Turmeda, Jeroni Rosselló, Benvingut Oliver i Esteller, Joan Estelrich, Antoni Maria Alcover, Gabriel Alomar, Pere Oliver i Domenge, Miquel Ferrà, Joan Pons i Marquès, Alexandre Jaume, Francesc de S. Aguiló, Pere Capellà, Joan Fuster, Blai Bonet, Nadal Batle, Miquel Bauçà, Baltasar Porcel, Josep Guia, Joan Guasp, Miquel Barceló, Bartomeu Mestre i Sureda "Balutxo", etc.
estau rabiosos, feixestes catalufos!! XDDD