Contra els que continuin adoctrinant a ses escoles, denuncia a sa Conselleria.
@Era al revés No, el que se equivoca eres tú, tontín. Soy un padre aburrido de los fachas catalanistas enquistados en nuestro sistema educativo. Fachas como tú, probablemente. Pero, repito. Vamos a estar muy atentos. Se os acabó la fiesta, hitleritos
Aquest de més avall s´ha fet, per variar, la p... un lio. Ell volía dir que és "un facha aburrido de padres".
Continuo pensant en una senyera enorme, composta només per persones vestides de vermell i de groc. El titol: Ella som noltros.
Ayyy, qué ricosss... En fin, foto y denuncia a la Conselleria. Y al reincidente, expedientito rico. Los padres que nos preocupamos por la educación de nuestros hijos vamos a estar muy pendientes. No vamos a permitir que ningún facha catalán siga adoctrinando en nuestras escuelas.
@ Joan Aquí l'únic que té odi a un idioma ets tu: al castellà. Només a un nacionalista fanàtic li resulta incomprensible que es puguin estimar igual el català i l'espanyol.
Quan un comentari fer sa sensibilitat dels docents, maldament sigui veritat,el llevau. Vaja merda de diari.
No fagem cas de robots insensibles que repeteixen sempre el mateix. Deixem que colapsin sols per falta d´interés.
I de pseudònim res, jo som Jaume i no he d'anar d'amagat. Sa veritat fot però et farà madurar. Molt de "Che Guevara" tenim per aquí i molta,molta,molta curtor. Segur que com tu i molts altres a hora de votar pegareu allà mateix, sa pela és sa pela, i després vendreu aquí a fer dois. Hipòcrites.
hay que ver lo que le gusta una bandera a un facha...