user mallorquí | Fa mes de 11 anys

Els lladregots de l´OCC tremolen... jajajajja

user Uffff! | Fa mes de 11 anys

Quiaaaa!. Aquesta gent del Sírculo acabarà malament...!.

user I doncs, | Fa mes de 11 anys

Jo mateix. Una denúncia falsa és un delicte, que pot ser penat amb pena de presó.

user Gabi | Fa mes de 11 anys

Quans de vosaltres que atacau els que hem donacions particulars a la caixa de resistència heu cobrat el sobre B del Partit Popular i heu format part de la corrupció del Sr. Matas, per exemple, o del senyor Fabra. Com podeu ser tan beneits. Quan ha cobrat la CB del govern del Sr. Bauzá. Tenguin vergonya, por no dir que són tots vostès uns pocavergonyes.

user Estornell | Fa mes de 11 anys

Senyors de dBalears, com podeu mantenir comentaris que clarament insulten com el que ha fet en "balear"? Mantenir-lo és donar suport a l'insult.

user balear | Fa mes de 11 anys

Gràcies CB!! Ja era hora d´aturar els peus a aquests lladres de la OCPancatalanista!

user jomateix | Fa mes de 11 anys

Una qüestio desde l'ignoranci. Si jo faig acusacions o denuncies i despres es demostra que l'acusat es inocent, qui paga les despeses?????

user Francesc | Fa mes de 11 anys

Maedeueta Voltoret, quin offtopic. Així i tot, et diré que en certes coses vas encaminat, i en d'altres vas molt i molt malament. Hi ha qüestions de formalitat que sobrepassen es teus coneixements, i no és cap pecat. N'hi ha també de norma, i no és cap pecat, però ja és més a l'abast de sa "gent normal". El que pot ser pecat és sa gosadia de pretendre corregir sense estar prou informat, sense assegurar-se que no faràs malbé cosa que està bé. Enguany, perfecte. No és cap "endemisme" (perquè ens entenguem) balear, per altra banda. Es desconeixement i desús de "enguany" allà on s'empra popularment és més aviat una falta de coneixement i de "tirar cap allò que s'assembla més as castellà). No vull analitzar-ho tot, però si deixam de banda es vosaltres per adoptar allò que s'assembla més a sa parla particular, hauria de pensar seriosament què posar. Vosaltres és ben adient en aquest cas, ja que és sa manera formal, el vos+altres. Es menorquins i un bon ranxo de mallorquins diem noltrus, els eivissencs valtrus... i si hem d'emprar formalment aquestes variacions fonètiques i ses que hi ha també a sa península no acabaríem mai. No seria responsable per part d'un representant institucional no adoptar es vosaltres. Benvolgut també és adient. Què té de dolent? S'empra en aquests contexts arreu. Què et penses que a sa península sa gent s'adreça uns als altres amb "benvolguts" per amunt i per avall? Idò ja et dic ara que no. És formal, sí, i per tant adequat as context. Vàrem i vam. Podria haver emprat vàrem, com pot emprar vam. No crec que hi hagi cap problema amb s'ús formal i col·loquial de cap de ses dues formes. A Menorca no se'n sent gaire de "vàrem", jo de fet no l'he sentit dir mai as carrer, i ja tenc uns quants d'anys. Els articles que he llegit per part de menorquins tampoc no l'han mostrat gens. Vaja, que a jo no m'hauria molestat que Bauzá emprés "vàrem", però no crec que sigui criminalitzable s'ús de "vam". Pel que fa a sa construcció "estar+gerundi", si està malament a Mallorca, està malament pertot. I bé, TOT són catalanades, ja que és un escrit fet en CATALÀ. Ves quina cosa! Qui entén que "catalanada" és un insult, té un greu problema per respectar s'essència i s'arrel d'aquestes terres. Si viu en català, sa cosa és per anar as metge.

user antifascista | Fa mes de 11 anys

Pancatalanismo = Fascismo

user llorenç | Fa mes de 11 anys

La policia al servei del govern, el govern al servei del SIRCULO, el sirculo al servei de les seves butxaques, unes poques butxaques, però beeeeeen grosses, i les volen beeeeeeeen plenes.