Ja saben que hi ha classes a l'escola pública que l'excepció són 2 o 3 alumnes que no tenen "problemes"? Dic problemes, per usar el seu lleguatge (aquests no compten, sols la gent "normal") perquè pel que es veu els NESE, NEE, TDH, nouvinguts i altres no existeixen.
Observador, no sé què obserses perquè no veus res del que passa. Quina colla de coll...ades que has dit. Tot "xorrades" i res cert. A veure si aprens a observar.
els resultats d'aquestes proves quina fiabilitat i validesa tenen? m'agradaria conèixer l'estudi de la investigació i conèixer quines variables es tendran en compte a l'hora de realitzar l'anàlisi. algú me pot recomanar una web, document, etc per informar-me? moltes gràcies
cerquen la manera de que els numeros els surtin més favorables. en el còmput de huelgistas comptabilitzen els que no poden fer vaga així els numeros surten més petits, aquí traiem als que tenen més dificultats i els numeros sortiran més elevats
Que no ens imposin el bilingüisme també en aquest fòrum: deixem sense respondre ni valorar els comentaris escrits en la llengua cooficial distinta del català o LEPE (Lengua Española Propia de España i del mundo mundial...). I si podem evitar de llegir-los, millor. Demostrem, amb fets, que aquí l'idioma foraster no és útil ni necessari.
LOS DOCENTES TIENEN DERECHO A ENSEÑAR EN CATALÁN, PERO POR ENCIMA DE ELLO, ESTÁ EL DERECHO DE LOS NIÑOS A RECIBIR LA EDUCACIÓN EN CATALÁN, EN CASTELLANO Y EN INGLÉS.
El régimen educativo que tenemos es consecuencia de la inmersión o más bien imposición lingüistica, ya que con ella se han ido adoctrinando generaciones de niños y a la vez creando un moustro educativo de docentes titulares, pero sobre todo de interinos, los cachorros, que han mamado la susodicha imposición lingüistica y de la que quieren ahora formar parte de ella, para subsistir ellos y seguir imponiendo un régimen en la educación.
quina hipocresia aquestes proves. només s'avaluen les llengües (català,castellà i anglès) que, òbviament els infants al mes de maig hauran millorat les seves competències (tant si hi ha o no hi ha TIL). A no ser que es tractàs d'un infant amb trastorn desintegratiu...ai no! que els nee no entren!!! i jo em deman, per què no s'avaluen els objectius i continguts de les àrees impartides en llengua anglesa? medi, matemàtiques, música...per valorar realment si el TIL és o no un projecte seriós?
Posats a excloure alumnes, jo exclouria tots aquells alumnes amb una nota menor a notable del curs anterior. Així surtiran uns resultats impressionants!!! Quina vergonya de gent!!!
Però si els nouvinguts poden sebre molt d anglès! I molt de castellà (sud-americà)! L´única cosa que no saben, i el govern no vol que trascendeixi, és la llengua pròpia de les illes; el català! Els haurien de fer immersió en català perquè es posassin al dia i no quedassin com uns babaus quan els catalano parlants no girassin la llengua. Que ho farem!