Para la ilustre "Lluitant", Tu texto es una muestra de la "docencia" que está lastrando a nuestros hijos. Rediós. Y eso que es la lengua que "estimes".....cómo escribirás en castellano!!!.... Vamos, que al tipo que firmó tu licenciatura habría que inhabilitarlo de por vida. Espero que seas "maestra" de yoga. Madre mía.
A mem... Aquests no xerren com noltros... Tenim una llengo i una identidad propia perque hem d estar sempre amb so catala central? Recodar sa nostra histori? Jo la recordare. EREM INDEPENDENTS, TRIBARRATS I UN TIO AMB SA BANDERA ARAGONESA QUE DEIS QUE ES NOSTRA MOS VA LLEVAR S INDEPENDECI. AQUI SOU TAN FORASTERS VOLTROS COM ES CASTELLANS Qu'en viva Mallorca!
M'hagues agradat moltissim mes que hagues estat una canço feta per cualque mestre de musica de les balears que en tenim un bon grapat i molt bo, que a mes a mes , son compositors!!! Som mestra, faig vaga i lluitaré però hi ha mes punts que el TIL!! No oblideu que lluitem per mes coses que no tan sols pel TiL , que ja m'hi ha!!! Endavant i força!!
Endavant docent que el combat continuiï! Nosaltres, el poble, venim agafats de la mà!
Per Pere d´Eivissa : des de Barcelona, el meu suport! Ja he difós el vostre magnífic vídeo pels digitals de Catalunya. I m´alegro molt que aquí es facin concerts per ajudar la vostra caixa de resistència. Endavant! El mateix dic del vídeo "oficial". (No he volgut anar-me´n a dormir sense fer un cop d´ull al DdeB... Aquí estem de festa -la Mercè-).
No puntuem els comentaris que no siguin en la nostra llengua. Que no ens imposin el bilingüisme en aquest fòrum!
Que video mas emotivo, estoy llorando.... llorando de puta pena. Hay que evolucionar, renovarse o morir.
Endavant, ens faixeu tornar "joves" els que tenim certa edat.
Bona nit, Aina,et puc assegurar que no som Catalanistes ni excloents, jo he sopat "Tortilla española" i encara sóc viu!!!!!!!!
Biodramina, quina llàstima. Com aprofites per intentar fer mal a la teva conciutadana mestra (intentar, perquè suposo que parles dels accents). Perdona, fillet@, estem usant missatges breus, no fent la selectivitat. Així estimes Balears I la seva gent? Poc diu de tu. Si tant és el teu ressentiment...t'ho dic en sms: x q no tn vas? Nico Ferrer. Em sap greu. Se't veu el llautó. O vas de mala fè (per mirar de desunir) o t'han explicat una història esbiaixada.No hi esmerçaré més temps. Un consell: Quan es reprenguin, vés a classe! Ah, sí, us parlo en modalitat central, és perquè sóc de Barcelona. El meu avi, de Manacor. No em va poder arribar a ensenyar la modalitat d'aquestes illes (on, per cert, vinc de vacances gairebé cada estiu) llàstima... Per acabar, molta força a tots els docents, pares, alumnes, que seguiu lluitant pel que creieu just. Esteu fent història. Després de la via Groga, que hem fet al principat, ha vingut la vostra "Via verda" contra la imposició i la mala fè del mal govern. Unitària, exemplar. Des del respecte, i amb solidaritat, Endavant! Per acabar, només un apunt. Ahir al vespre, la territorial de l'ANC al districte d'Horta-Guinardó recollí diners per a la caixa de resistència que demà seran ingressats. Uns bons centenars d'Euros en Cinc minuts. Va, ho provo: Germans de ses illes, no estau sols. Sa vostra lluita és sa nostra. #Som germans. Això és estimar Biodramina, i Nico. Es demés són collonades. Per cert, he fet faltes ? ;-))