Jo som un foraster nascut a ´Granada i vengut de petit a Mallorca. Es veritat que a ca meva parlam el Castellà, però els meus fills han après a parlar Català i cap de noltros volem Balear o com es digui aquesta cosda. També voldria dir que els andalussos som d´esquerres per naturalesa i que la majoria mai combregarem amb aquesta gent ultradretana que vol destrossar la llengua Catalana. Volia escriure això perque la gent no confongui als inmigrants peninsulars amb els fatxes ultradretàns. Bon cap de semana a tots.
Los tanques?
Aquets qe se queixen que no hi ha banderas mallorquinas i que se "anomenen" mallorquins, ¿ com així no hi son? amb la del castellet que divan defensar, ¿que tenen pó ? no sé quina clase de mallorquins son, mmm molt curiós.
Sou grans cossers!!!!!! Seguiu lluitant i posant-t'hi pit i collons! A Mallorca hi ha massa forasterots i gonelles però encara no saben que lluitarem fins a deixar-nos sa darrera gota de sang!!! ENDAVANT!!!
aquest des puny estret es un foraste que es a totes ses protestas, el se preu 50 €, només parla castella
Molta bandera catalana i molta estelada, però cap bandera mallorquina, com diu "un de tants"... Quina merda de poble i de festes. Una vergonya per als mallorquins Per cert, un de tants (pancas), ens hauries d´explicar que té a veure escriure en castellà amb el panespanyolisme. Cortito. Que eres muy cortito.
També heu de llegir el què diu John Elliott d'Espanya. No val només llegir i transriure només el què interessa: Aquí teniu l'enllaç: http://www.cuartopoder.es/otromilagro/haciendo-historia/3709 Bon profit!!!
Mallorquin: quatre estelades no vol dir quatre persones o sino mira bé. Per cert, jo no se veure cap bandera espanyola ni mallorquina. També és de molt mal gust dir-se mallorquin i escriure en la lléngua de l'imperi. A això se li diu "panespanyolisme" seguint els teus arguments.
uno, dos, tres... y cuatro. Coño!! Nunca había visto yo tanto pancatalanista junto en Mallorca. Y será verdad eso que dicen que el independentismo en Mallorca no para de creer.... A este paso, el año que vien serán cinco (juas, juas, juas. O como dicen los polakos: huas, huas, huas)
Però "mallorquín", reiet, la bandera del castellet és tan catalana com la que penja a la plaça de Sant Jaume de Barcelona. No et fa passar ànsia això! La bandera balear és blanca i verda, amb un puput de cresta molla enmig i una mitja lluna. I si n'has de mester cap vine a Felanitx i te'n donarem, així sabrem si ets tan curro i brau com vols mostrar-te.