Quan els jutges diguin que necessiten l'aprovació dels Consells escolars, vendran els esclips i esclops. I si els Consells escolars voten que NO? què passarà, els obligaran a què surti que Sí? I com ho faran? Aquesta serà una bufetada més a totes les que han rebut des de que començaren amb aquesta moguda. La tria de llengua, els llibres en balear, els llaços... Més curts no poden ser. No saben que quan es prohibeix una cosa, es fa més, encara que sigui per molestar? Ho haguessin deixat estar i tot s'hauria compost tot sol. Beneits!
L'opinador sense escrupols morals que paga el PP per tal d'insultar diu que la llei s'ha de cumplir. Exacte, precisament per això l'aplicació del TIL, tal i com es fa, sense tenir en compte el que diuen els Consells Escolars és ILEGAL. Per això, els mestres fan molt bé en no fer cas a uns superiors possiblement prevaricadors, tal i com demostren les diverses denúncies presentades i la que vol presentar la FAPA.
Només els DICTADORS no volen pactar amb ningú. Un veritable demòcrata procura SEMPRE consensuar al màxim les lleis. Però tenim un govern de "ordeno y mando" i que a més a més gasta els nostres doblers per tal de que gent sense escrupols es dediqui a insultar als mestres.
Que no ens imposin el bilingüisme també en aquest fòrum: deixem sense respondre ni valorar els comentaris en la llengua cooficial distinta del català o LEPE (Lengua Española Propia de España i del mundo mundial...). I si podem evitar de llegir-los, millor. Demostrem, amb fets, que aquí l'idioma foraster no és útil ni necessari.
ES QUE NO HAY QUE PACTAR CON NADIE.A ESTA DESVENTURADA COMUNIDAD AUTÓNOMA LA HAN PERDIDO SIEMPRE LOS "CONSENSOS". LO QUE CORRESPONDE ES LA APLICACIÓN DE LA LEY,PURA Y DURA.
Aspirina, lo que tú quieras, entonces serán los 100 eur. más fáciles que habrás ganado en tu vida. Échale narices. Venga. Sé que tienes bemoles.
Ai Biodramina, de moment dia 13 ja no serà normal. I tot per què? Perque el Govern del PP no vol. La consellera Camps i el seu segon n'Estarellas no han estat capaços de negociar amb NINGÚ. Ni pares, ni empresaris del sector, ni amb sindicats, ni amb professors, ni estudiants, ni partits polítics. AMB NINGÚ. És una democràcia molt rara aquesta on els governants tenen TOTA la raó i LA RESTA DEL MÓN no. Això, aquest fenòmen estrany, en psiquiatria té un nom tècnic, i en política també.
Me apuesto, aquí y ahora, 100 eur., con quien se atreva, a que no hay huelga indefinida de "docentes". Son muchos años. Os conozco.
Hola Mani, el bar Ca'n Lliro de Manacor és un punt de recollida de signatures. També podràs fer-ho a Porreres el dia de l'assemblea i, evidentment, al teu institut dia 2 o dia 3. Cordialment
M, adradaria sebre quin tant per cent de mestres de la publica duen els seus fills a escoles privades o concertades , o envien als seus fills a aprendre idiomes ,... carreres a escoles privades , a veure si es que volen el millor pels seus i pels fills del poble lla nomes volen la seva ignorancia .salutacions