Referent a la meva mala ortografia en català deman perdó a tots els filòlegs que circulen per aquí però recordarvos que ja no és cap requisit. Salutacions espavilats.
"A escola" me sap greu si t'has donat per aludit. Al menys a jo quan m'arriba una màquina nova, llegesc i aprenc com funciona, voltros, els docents vàreu fer tres anyets i ja viviu de rentes, això sí, de política anau ben dotats però no evolucionau. Teniu por de que vos donin més feina, aquesta és la crua realitat i ho sabeu ben cert. De veres me voleu fer creure que no hi ha adoctrinaments a les escoles?
Denunciam sa guerra bruta que l'estat espanyol està duint a terme contra Catalunya i la resta dels Països no Castellans que ocupa l'estat depredador i pan-castellanista. http://www.youtube.com/watch?v=fZijN8EijuI SPAIN'S SECRET CONFLICT Denouncing the silent war that Spain is waging against Catalonia INTERNACIONALITZAM sa nostra lluita!
REGNE D´ARAGÓ+REGNE DE MALLORCA+REGNE DE VALENCIA= – COMTAT DE BARCELONA http://www.youtube.com/watch?v=Qgl9Xyop0vE
Els Mallorquins/Balears no som ni serem mai de sa gran intencionada / interessada mentida des rollo des pastïssos catalans.. ¡¡ barco manipuladors de sa nostra història-- Arruuuuuuix de Ca Nostra !!!
Mallorca and Balearic islands are not Catalonia and de invented paÏsos catalans.. never and never forever..
Contra l'adoctrinament espanyolista i feixiata de la llei Wert. A favor de l'educació pública i de qualitat. I de l'ensenyament del Català! Noltros xerram es MALLORQUÍ o CATALÀ DE MALLORCA! Lluitam!
Jaume, demanes perquè és tan nociu el TIL. Cap problema, ho tornarem a explicar. Qualsevol model d'ensenyament plurilingüe (que preten l'aprenentatge de vàries llengues) parteix de la realitat social, analitza quines llengúes ja es parlen al carrer, quines tenen una implantació forta a l'àmbit social... i a partir d'aquí es dissenya o planifica com s'aniran introduint cadascuna de les llengües. Evidentment, es comença per aquelles que tenen menys facilitats per ser adquirides, és planifica en quina llengua s'iniciarà l'aprenentqtge de la lectura i l'escriptura, es preveu que no és necessari un número equivalent d'hores en cada llengua, perque els punts de partida són diferents, i es preveuen mecanismes per assegurar l'adquisició i la transferencia dels aprenentatges que es fan en cada llengua, la correcció de les interferències... Tot plegat és copmplex però si es fa bé ens asseguram que en acabar l'escolarització tots els infants són completament competents en dues o tres llengües. El TIL no preveu res de tot això. Donam un 33% en cada llengua i punt, sense partir de cap anàlisi del punt de partida en cada llengua, sense recursos, sense una previsió de com s'aconseguiran docents preparats en llengua, en les assignatures, en didàctica de llengua... Amb aquest menú , el fracàs està assegurat!
No me puc treure del cap que aquests docents deixaràn de percebre els seus salaris, tot per culpa de la dolentia, la caparrudesa i la idea errada de que la Escola és un centre d´adoctrinament, d´uns politics que no saben rès de rès sobre Educació. . Tot el meu suport a aquests professionals i que tot s´arregli bén aviat.
Què vos pensau que som beneits es pares? Clar, haurem de quedar a guardar es nins perquè no voleu fer classe i, a damunt, vos pagarem ses "vacacions" extres. #tocatsdesboll