user Crític | Fa mes de 11 anys

Quan diu "matisar els imposts", vol dir veure com fer-ho perquè els "amigots" i "clients" del partit paguin menys.... Per què de baixar la pressió sobre les classes mitjanes i el trebaladors, res de res. És clar però, que qui té una farmàcia sense competència a Marratxí i un sou públic des de fa molts anys, viu molt allunyat de la realitat del poble. I pel que fa al tema del català, jo ja he cercat una denominació a aquest període polític: Quadrienni Negre o Quadrienni Ignominiós, el que més us agradi. Ojalà passi amb aquest nom a la història. Jo ja procuraré que així sigui!

user prescindit | Fa mes de 11 anys

Prescindir de les persones. PP. [P]rescindir de les [p]ersones. Ara s'entén tot.

user Sa padrina | Fa mes de 11 anys

Matisar els imposts?. I doncs donaré l´imprès de la declaració de la reda al meu net perque la pintide colors, i s´haurà acabat això de pagar i fer de beneita.

user fil | Fa mes de 11 anys

Matisar? I els 3300 milions d'€ que han partit cap a Madrid i no han tornat mai què? Que dugi cap aquí els nostres doblers i que no plori meś.

user Propi interés personal | Fa mes de 11 anys

Aquest personatge ha demostrat massa vegades (com els seus a nivell nacional) que només tenen interés, el seu personal.

user Tivasdan | Fa mes de 11 anys

Si la Consellera d'Educació, sap d'educació el que pot saber qualsevol, aleshores no havia d'haver acceptat el càrrec. Ja és una capbuitada enorme que el president li ofereixi, però encara ho és més que ella l'accepti. No és la primera vegada que passa una cosa així: quan es va anomenar Conseller d'Educació a Francesc Fiol, ell mateix va confessar en una entrevista a un dari, que no era tècnic, que no sabia d'educació res de res... Aleshores l'entrevistador va insistir a preguntar-li. " Bé idò, com a pare, digui'm què opina sobre... " Ah, no... és que jo no tenc fills! Potser ara serà un poc millor, la nova Consellera sí té fills!

user Bon atlot | Fa mes de 11 anys

L'Educació no vol saber res de politiques mesquines ni de rancunias. Els ciutadans d'aquesta Comunitat Autònoma volen que els seus fills rebin una educación d'acord amb allò que manifesta la seva identitat: llengua, historia, seny

user ianekin | Fa mes de 11 anys

O sigui, en Bosch ho ha fet molt bé i no ha de canviar res però el canvia a ell. Llavors diu que és per donar un nou impuls... Idò si és "nou" és que si que canvia... O vol dir empènyer més en la direcció que ell vol? Així per tant seria que en Bosch no li empenyia prou... Vaja una anguila està fet en Joserra. I per cert, si ccanvia els consellers i assegura que no canvia res, com ho sap ell si diu que no pinta res? I noltros anam, i ens ho creim tot!

user Alacantí | Fa mes de 11 anys

Ací es matitzen els impostos, a Extremadura tenen superàvit.

user Clareta | Fa mes de 11 anys

Ara es matisen, els imposts. Estam farts que ens prenguin per purs.