Que no ens imposin el bilingüisme també en aquest fòrum: deixem sense respondre ni valorar els comentaris en la llengua cooficial distinta del català. I si podem evitar de llegir-los, millor. Demostrem, amb fets, que aquí l'idioma foraster no és útil ni necessari.
Més ase i no neix!
Todos lo pronosticos apuntan a que upyd multiplicara sus resultados en baleares y probablemente saquen un par de diputados
Per mi ja queda tot dit quan qui ho ha dit és en Toni Cantó..... Qualsevo comentari és sobrer!. Hauríem d'aplicar més allò que es diu a Menorca: "Bram d'ase no puja al cel". I, en aquest cas, mai més ben dit. I com aquest senyor, per aquí n'hi ha uns quants més. El millor és no comentar-ho
Aquest torpe de U.P. i D. despres de dir cuatre dois en male llet, descubreix que la " justicia " a Espanya esta polititzada, ets" d´apertura retardada"
La victoria per la força no es cap solucio´. Te mes força una rao´ llogica, que mil desbarats o deu cops de porra. Per desgraci mos toca viure a un pais que es que le diu mes grossa es un expert i un savi " cultureta "
Aquesta persona viu d'això, de fer política populista.
Però aquest troç de cantó de pedra, o de banc, sap lleguir i escriure??
I ha estat capaç de dir una paraula de més de 3 síl·labes?
Que la coneix bé, la pederàstia? Ja, ja...