Si que te una "empanada"aquest senyor! La gent no es tonta. Lo de na Munar no te preu. I de doblers val mes que no en parli que me pareix que no esta molt ben informat. Segons la seva dona els contenciosos administratius no servien per res (miri les hemeroteques) Vol que li faci una llista de les vegades que va arremetre contra l'associació, la congregació i els advocats? Ah i del ridicul de la "denuncia a Europa" que amagaren el resultat? val mes que callin. Visca tota la gent que va donar i dona suport a la Real!!
Sr. Buele, sorprende que Vd. Habiendo sido representante publico desconozca el funcionamiento de las instancias judiciales por las que hay que pasar para obtener justicia, aunque esta llegue con 10 años de retraso. Lo que no ha funcionado en este caso como era de esperar es la justicia "mallorquina" o a la mallorquina, como Vd. Quiera, que la "madrileña" ha hecho un magnifico trabajo y ha sido impecable. Vaya al TSJIB y pida responsabilidades allí. Los jueces madrileños han sabido defender como toca "lo nostro" y los mallorquines lo han destruido, vaya paradoja eh ¡!!!!. Y que conste que soy mallorquina y no madrileña. Un saludo
Em sembla molt bé refrescar una mica la memòria amb dades concretes que ajuden a parar una mica d'esment a tot quant s'ha fet en defensa de l'entorn de la Real, perquè ara ens vénguin a dir des de Madrid que el Tribunal Suprem ha declarat “radicalment nul” l’acord del Consell de Mallorca de juny de 2.006 pel qual es modificava el Pla General de Palma per poder construir l’hospital de referència just devora el Monestir de La Real! I què? No feia falta que ho digués l'alt tribunal. Es veia a la llegua, per qui volia mantenir-hi els ulls una mica oberts. El fet és que el mal ja està fet, a pesar de la declaració madrilenya i s'esdevé irreparable (per molt que vulguin justificar-lo amb la prestació d'un servei públic sanitari autoqualificat com un dels millors d'Europa (com si nosaltres fóssim dels que encara se xupen els dits, vaja!)
Todas las iniciativas que llevaron a cabo algunas personas de la Plataforma quedaron archivadas hace tiempo. ¿De que se quejan? ¿Del trabajo chapucero?. Solo iban detrás de protagonismo personal. Utilizaron La Real para lucimiento personal pero no para defender La Real. Los vecinos y los Misioneros si que iban en serio y lo demuestra esta Sentencia del Tribunal Supremo que no agrada a los que han engañado durante tanto tiempo. La verdad siempre sale a relucir, y duele a quienes no están contentos. Patético.
Crida l'atencio que un President de Drets Humans no estigui content amb una Sentecia del Tribunal Suprem com aquesta. ¿Que amaga?
Queda clar que els que no están contents no es trobaven a la mateixa lluita, tenian altres interesos ocults que haurien d'explicar millor. Enhorabona als que deveres han lluitat per La Real. Un veinat.
No es de extrañar el descontento cuando todas las gestiones que hizo su esposa han fracasado estrepitosamente.
Sr. Vicens, , es una llastima que no estigui content per aquesta victoria judicial d'uns veinats que han lluitat tant de temps a una causa tan justa. Tampoc el PP, PSIB-PSOE y el reste de la esquerra están contents com voste, no han dit res per vergonya. Evidentament la Plataforma va fer moltes feines pero cap d'elles amb exit. Clar que sa pancarta era important pero no suficient. Un ciutada de la Plataforma.
Pocs i malavenguts. Mallorquins, en suma.
Sr. Vicens, evidentemente que la Plataforma Salvem La Real de la que fui miembro, hizo una labor de difusión social de la polémica, ahora bien, actuó sin el asesoramiento correcto como si lo hizo la Asociacion de Vecinos y la Congregacion de Misioneros, y por ello la Plataforma no ha obtenido ningún reconocimiento en el ámbito judicial. No tiene que estar enfadado, debería estar muy contento, si de verdad luchaba por lo mismo, como todos lo estamos estos dias aunque el desastre se haya consumado. Esto es una victoria del Estado de Derecho y una derrota de los poderes establecidos en nuestra comunidad.