Aquí no necessitam més lladres! I reials menys! Ens basta i sobren els que tenim que, per cert, no han tornat encara ni un cèntim d´euro. I els responsables del xapapote han netejat un cm2? Han contribuït amb mà d´obra o material a fer net? Aquests polítics sí que són solidaris, veritat? Au! Que segueixin les passes d´Alfons XII i facin les maletes!
Si hi ha qualcú que encra dubti que estaríem millor fora d´Espanya, deu ser un dels que ens expolia!
EN EL PERIODICO ULTIMA HORA NO TE PUBLICAN LO QUE UNO ESCRIBE SOBRE LA MONARQUIA, ES UNA VERGUENZA, QUINA MERDA DE PAIS, NO SE POT NI TAN SOLS OPINAR AIXO ES MERDA CANERA. YA SOLO FALTA QUE SILO PUEDA DEMANAR COSES EL SR JESUS HERMIDA ALIAS "EL DINOSAURIO". MERDA CANERA DE PAIS.
Si aquests Borbons no arriben a ser una "família exemplar", jo no sé on haguésin arribat! Pobra Sofia Margarida Victòria Frederica de Schleswig-Holstein-Sonderburg-Glücksburg i Hannover (això "de Grècia" és molt postís)
Tot fa olor de podrit a Espanya!
Borbons, igual taranbanes irresponsables....i mantinguts!
NO US PODEU IMAGINAR EL QUE ENS COSTA ESTÀ A ESPANYA.
Diria que han canviat el titular. Quan jo he fet el primer comentari em sembla que no era el que hi ha ara.
561.480.070 Euros ens costa la monarquia Assignació directa............................ 8.260.000 € Ministerio de la presidencia Administració (135 funcionaris i eventuals)... 6.203.070 € Recepcions, audiències, gales, visites....... 15.500.000 € Manteniment i conservació palaus, jardins.... 34.217.000 € Manteniment Iots, cotxes, finques d'esplai... 41.000.000 € Ministerio de Defensa Regiment de la Guàrdia Reial................. 80.000.000 € Cuarto Militar............................... 45.000.000 € Forces aèries, transports VIP, viatges...... 110.800.000 € Despeses de seguretat i events............... 56.000.000 € Ministerio del Interior Seguretat a càrrec de la Guardi Civil........ 42.500.000 € Seguretat Policia Nacional................... 46.000.000 € Ministerio de Hacienda Parc mòvil de l'Estat (300 vehicles)......... 28.000.000 € Ministerio de Exteriores Viatges oficials pressupostats............... 10.000.000 € Altres Ministeris Personal (372 treballadors).................. 22.500.000 € Despeses reservades a l'Estat CESID, Viatges, regals, trobades............. 15.500.000 € Tot i això les dades són semi secretes i no gens transparents per la qual cosa la monarquia ens podria costar realment molts més milions d'euros.
I en hi ha que se enfaden, quan dic que me fa vergonya dir la meva nacionalitat!.