Tot puja tret dels sous i els llocs de feina. Sempre pagam els mateixos, a veure fins a on ens haurem d'esprémer perquè reaccionem de bon de veres contra aquests abusos.
El titular hauria de ser: "Avís dels subministradors d’aigua: el rebut pot pujar un 30% per als hotelers" Amb això estaria dit tot.
Tot això son vuits i nous i cartes que no lliguen, la veritat es que tot esta pujant menys els sous i les pensions, el qui té la sort de tenir-ne. Mos estan inflant a imposts i fan pagar al poble les conseqüències de tenir uns polítics i uns banques, com mínim ineptes i mals gestors. ¿Aquesta gent es pensa que el poble aguantarà moltes mes retallades e injusts imports? Senyors polítics, tot té un límit i vostès ja s’han passat set pobles. Sa corda ja esta a punt de rompre.
I per què han de pujar tant els imports i posar-ne de més si ja han retallat tantes coses que "suposadament" han ingressat molt de milers, sinó milions, d'euros. Per exemple, si a Educació en 4 anys han estalviat 136 milions d'euros amb les retallades, on són aquests diners? Si el govern Baussan no paga les ajudes de llibres ni les ajudes de transport i menjador, ons són els diners que li han arribat des de Madrid, per exemple, per les ajudes de llibres d'Eso? S'estan repartint els diners els creditors? Bé, ja sabem que devem diners però jo em deman, es fa cap diferència entre els creditors "normals" i els creditors que actuaren fraudulentament, per exemple els de overmarketing? O tots els d'aquest tipus ja cobraren en el seu moment, essent els únics que cobraven com toca. Només aquells que mangonevajen amb el govern d'en Matas? Si ens pugen la benzina, ens lleven la paga, ens pugen l'electricitat, el butà, el propà, ara l'aigua, els envasos, lleven professors, funcionaris, si a les escoles els nostre fills estan morts de fred perquè no poden posar la calefacció de tot l'hivern, i moltes més coses que han empitjorat, jo em DEMAN: QUÈ FAN AMB ELS DINERS QUE RECAPTEN?!! NO SURTEN ELS COMPTES P'ENLLOC!!
lES AFIRMACIONS DEL PRESIDENT DELS "SUBMINISTRADORS" NO SON CERTES. PERÒ ESTAN MOLT BE PER ABRIGAR-SE ABANS PLOURA. EN TOT CAS, SON LES NORMES D'UN GOVERN DE DRETES ESPANYOLISTA. A PAGAR LES CLASES TREBALLADORES, S'HO HAN CERCAT.LES TARIFES NO SON JUSTES, PERÒ QUAN HO HA SIGUT LA DRETA, A MES MANIPULADA DES DE MADRID?? QUE VOLIEU, UN PP SOCIALISTA'
I això que la llei d'Aigües diu que TOTA l'aigua és propietat pública, que si no... Curiosament, ca d'aquests administradors vol amollar auests "negocis ruinossos", no se perque deu ser. EL SUBMINISTRAMENT D'AIGUA POTABLE ES PER PART DE LES EMPRESES SUBMINISTRADORES, I GRACIES AL DESCUIT, QUAN NO0 LA CONNIVÈNCIA SOSPITOSA DELS DIFERENTS POLITICS, EL GRAN ROBATORI CONTINUAT A LES BALEARS... TANTS D'aJUNTAMENTS I ELS SEUS POLITICS HAN COL·LABORAT....NINGÚ ÉS DEMANA SI ES CONTROLA A Alcudia, O PERQUE A cALVIA L'aJUNTAMENT VA VENDRE UNA EMPRESA PÚBLICA AMB SUPERAVIT, O ALPpLA, OOOO....ETC.
Ses asociacions de consumidors ¿no diven res?
Reben ordresde dalt de fer-ho malament. No és possible que siguin tan innútils sense fer-ho aposta.
Aquest és el mateix Ventura Rubí...històric fundador del PP a Mallorca? El de Sencelles? El del camp de Golf???? Aclarin qui és aquest home...un ha de sabre d'on ve l'informació i qui la diu.....El periodisme no només és transcriure una roda de premsa o una nota de premsa...Volem sabre...!!! No m'extranya que ens hagui passat el que ens ha passat....Esbrinin qui s'en duu la major part de les privatitzacions dels hospitals de Madrid....cerquin qui hi ha darrera i voran el nom probable exmministre i ex-president de banca...! Ara més que mai...necesitam sabre qui és qui....!!!! Així ens ha anat que ens han buidat les arques públiques....!
Ès necessari simplificar, se podria fer per consum, cada comptador un euro, i el consum per cada metro cúbic tres euros, igual que se fa amb la benzina que se paga linealment. Si consumeix 3 m3, seria una factura de 1+9 euros total 10 euros. Les factures actuals no ajuden a estoviar aigua, ja que si consumeix zero m3, se ha de pagar almanco més de 20 euros, quan només en pagaria un euro.