user Pau | Fa mes de 12 anys

Bona noticia sens dubte

user Mallorquines | Fa mes de 12 anys

Ese papel que otorgas a la Lliga, sin duda lo desempeñará UPyD, Ferran. Como tú mismo dices, los temas identitarios nos resbalan a la inmensa mayoría de los mallorquines

user Mallorquin | Fa mes de 12 anys

Fernando, es bueno ser optimista en la vida, pero también conviene ser realista. El papel que otorgas a la Lliga, sin duda lo desempeñará UPyD. Y sinó, al tiempo...

user Menorquina | Fa mes de 12 anys

I no hi hauria alguna opció que Menorca torni a ser britànica???? ara mateix firmaria. Almenys ells van ser més respectuosos

user Ferran | Fa mes de 12 anys

Seguramente a les properes eleccions esdevindrà el partit que decidirà el Govern. I no seria res que sobtés que el líder d'aquesta formació n'ocupi, fins i tot la presidència, que li regalin els altres grans partits a canvi de la seva quota de poder... I sinó ja en parlarem...... I ho aconseguirà perquè la gent ja està cremada d'un PP que governa contràriament a les promeses electorals i que s'ha mostrat no ja incapaç de reactivar l'economia, sinó que a més retalla els drets socials mentre continua amb polítiques de despeses esbojarrades. I ho aconseguirà perquè el PSOE va trair els electors amb una política de dretes que no pot defensar i, a més, sense renovació, ja que els líders són els mateixos de l'anterior debacle electoral. I ho aconseguirà perquè a les Illes no ha sorgit cap projecte prou potent i distint, que sigui capaç de fer que la gent es mogui i cerqui una opció realment distinta. Un partit que hauria de ser tecnocràctic, ja que un d'identitari és molt difícil a una terra on els valors identitaris són molt menystinguts..... En fi.... Una opció de futur que recerca el que volen els polítics: una font futura de repartiment de càrrecs i clientelisme.... O això pens jo.

user CAMPOS | Fa mes de 12 anys

D'obediència balear? Ja els veureu amb ses bavetes caiguent pes costats de sa boca quan estiguin amb qualque personatge català. Ah, Josep Català!, no hem de menester aprovacions des de Catalunya.

user tanmateix | Fa mes de 12 anys

Ja me temia que m'omplirien de manetes vermelles pel meu comentari, i és que per aquí hi ha massa "obedients d'ex-UM". Sabeu allò de "sa cupa és lletja"? Idò sí!

user Balear | Fa mes de 12 anys

El pp i el psoe duen 30 anys demostrant clarament que els interessos dels balears les hi importen un rave. Els responsables de que durant els darrers 30 anys, hagim passat de la renda percàpita més alta d'Espanya a la més baixa, son els diferents governs, tant aquí com a Madrid, dels pppsoe. Això si, seguim essent els que més pagam i que manco rebem. La darrera, el repartiment per capita 2013, de 79 euros als Balears i 620 per als de Castella-Lleó. I en Bauzanet enlloc de demanar justicia damunt aquest fet, demanarà que en aquesta legislatura se revisi el "sistema". Endavant amb el nou partit, que es més que necessari millorar lo present.

user josep català | Fa mes de 12 anys

Sempre es bona notícia que s' arribin a acords polítics extensibles a les Balears. Felicitacions i qu eel debat intern os faci evolucionar en defensa del interessos illencs. De tot cor penso que els illencs us mereixeu uns partits polítics molt millors dels que fins ara os han representat.

user Francesc | Fa mes de 12 anys

Si partissin del poble no seguirien aquest joc del balearisme i se centrarien en cada realitat autònomament i després farien coalició per les eleccions autonòmiques. Record que per als mallorquins pot ser banal la diferència entre Mallorca i Mallorca+illots, però per la resta és una qüestió existencial.