Idò en Bauzá putejerà un poc més el nostre idioma, que això sí que els hi va bé als seus quefes de Madrid.
"Formulacio protocolaria dels peperos balears quan van a Madrid: " LO QUE USTED MANDE , PRESIDENTE, MINISTRO, ETC. A MANDAR , QUE PA ESO ESTAMOS". AHORA ME VOY PA PARMA, A CUMPLIR LA ORDEN"
A BALEARS MAI LI TOCARÀ, NO S'HA DE SER IL·LÚS, SI PER SORT CATALUNYA SE SEPARA, A BALEARS LI TOCARÀ ÉSSER EXPRIMIDA MÉS I MÉS I MÉS, FINS L'EXTENUACIÓ. NOMÉS SI EN EL FUTUR ENS INTEGRESSIM AMB CATALUNYA TENDRIEM UN FUTUR BO.
El PP i CIRCO-BALEÀ està encantat que enguany s'envii un 37% més de mil·lions a Madrid, es a dir, 812 mil·lions d'euros, perquè clar, anem sobrats (les ratios d'aula són molt baixes, no hi ha llistes d'espera a sanitat, etc, etc). Ells tanmateix tenen enxufat a tot el seu séquito i xupen també del "bote". Es mallorquins, raça curta per excel·lència, són els més espoliats d'Espanya, els més atacats cultural, social i lingüísticament. Però clar, a un mallorquí com més li roben més votarà a un partit centralista com és el PP. La conclusió és: anem a formar un partit nou que digui: vos robarem tot i quant teniu i imposarem sa llengua i cultura de Madrid; així segur que aquest partit guanyaria les eleccions. Mallorquins, menorquins, eivissencs i formentarencs, deixau sa curtor de banda i comenceu a exigir que no vos robi Madrid tots els nostres recursos, que en Bauzá els hi ha enviat un 37% més estant en crisi per assegurar-se la cadira de ministre a Madrid, tanmateix no es sent mallorquí i vol tornar a Madrid un cop hagi fet quebrar les illes a base de mantenir el resta d'Espanya. OBRIU ELS ULL, PROU ROBATORI I ESPOLI A LES BALEARS PER PART DE MADRID!
Gràcies juanet I gràcies 'nom llarg' per tornar a fer visible que es trols castellanistes I catalanofòbics no convenceu ningú.
Demanar doblers per es partit si, demanar doblers per ses Balears no....
Me fa molta gràcia tota aquesta genteta que vol fer culpable a un any de govern d´en JR, de tots els seus mals i complexes. El govern d´en JR, desgraciadament, no és el primer govern PPero de Ses Illes. De fet, crec que si em pos a recordar, des de el gloriós adveniment de la nostra sagrada Constitució fins a dia d´avui, hi ha agut més anys de govern del PP que d´altra casta a Balears. I si haguéssis de descomptar autèntiques animaladas antinatura, com certs "Pactes de Progrés" que s´han duit a terme per tal de que no guanyàs el PP, ja ni et vull contar. Balears, per bé o mal, és de dretes. El mateix es pot dir del mal anomenat en aquest fòrum fenòmen des "gonellisme" (estic convençut que més d´un ha aprés es terme aqui i ni té punyetera idea del que és, o fou, millor dit, i a més no ténen ni es prebes de anar a cercar el terme a una enciclopèdia). Després hem d´afegir el tercer element, realment del.liciós, de "extermini de la nostra llengua i cultura" que, fins i tot, ja té el seu propi protomàrtir: en Toniet Pastor, que, llest com ell tot sol, ha aprofitat hàbilment el tema de la llengua, per descarregar la seva ràbia envers en JR, a qui no pot sofrir per dos motius: li ha fotut sa presidència i també el premi de consolació: el Consell de Mallorca. Sense oblidar, of course, OCC´s i demés "organitzacions culturals", que han vist minvar els seus ingents ingressos amb les taxes i matricules que faràn de menys pel tema dels nivell de català. Hi ha qui veu això com un malson apocalíptic, genocidi del poble català (?¿) i que acabarà un dia en que sortirà es sol i tots serem d´esquerres, catalanoparlants i el Barça guanyarà el mundial de futbol. Flors i violes. Flors i violes. En fi. Me sembla molt bé. Lo fotut és que quan desperten, se troben amb la realitat que no poden sofrir.
...i tu Bauzá, com sempre, a callar i obeir, que el que paga mana.
No li doneu més voltes i no us deixeu enganyar pels sicaris dels serveis d'intel·ligència que neguen la unitat cultural de les ultimes colònies del mediterrani. Els únics pagans d'aquest estat corrupte, són les Illes Balears, València i Catalunya. (bascos i navarresos també cobren per ser espanyols com la resta d'autonomies subvencionades, el cupó basc és una FARSA) Sense l'espoli espanyol sobre els països Catalans, aquest estat corrupte no pot subsistir. Per tant, encara que us entretinguin amb les seves mentides, res canviarà. L'estat us seguirà espoliant. L'única sortida és encetar un proces de descolonització com han endegat els Catalans.
Per ....en Tolo: No se si has vist la pelicula d´Estanley Kubrick, "La chaqueta metálica" que per cert feren diumenge pasat per "la sexta". Idó a la primera part de la película, el sargent instructor Hartmann vesant una serie d´exabruptes a un recluta li cruda: " Tu debes ser de los maricones que mientras dan por culo no tienen el detalle de hacerle una paja al compañero" . Noltros som d´aquets, tu per lo que comentes ets dels qui la remena al PPPsoe mentres te tapen el forat. Noltros als menys tenim la dignitat de protestar. Perdonau el llenguatje, pero aquesta genteta si no els intentas explicar graficament, potser no ho entenen.