user Aquí, en català! | Fa mes de 12 anys

Que no ens imposin el bilingüisme també en aquest fòrum: deixem sense respondre ni valorar els comentaris en espanyol. I si podem evitar de llegir-los, millor. Demostrem, amb fets, que aquí el castellà no és útil ni necessari.

user Siurell | Fa mes de 12 anys

Vaya noticia! Cómo si los mallorquines tuvieramos algo que ver con esa gente!

user ximo | Fa mes de 12 anys

Primero dices "Visca Mallorca lliure", para soltar a continuación "Visca la República Cartalana Federal".... Y yo me pregunto: ¿se puede ser más tonto?

user LA QUINTACOLUMNA FORASTERA ES CONCAGA DINS ELS CAL | Fa mes de 12 anys

Com diuen en foraster: quando veas la barbas del vecino cortar, pon la tullas a remojar. Saben que, tot avanç en la reconstrucció nacional que s'esdevé a Barcelona, es reprodueix inexorablement a les Balears en el termini màxim d'una dècada. Visca Mallorca lliure! Visca la República Catalana Federal!

user remei | Fa mes de 12 anys

Ai quina poreta que tenen els del pp...! Cagadets estau, eh?! Ara quan nosaltres també tindrem un estat al darrere... ja riurem, ja! Pd: nacionalists ecspanyols sí que n'hi ha hagut al govern caib!

user Vicenç | Fa mes de 12 anys

Bartolomé el centralista. Pels teus comentaris deus ser militar, guardia civilet o cosa semblant. Fatxa segur que si, no ho pots negar. Mare de Deu senyor quin element.

user crispin | Fa mes de 12 anys

Las mismas consecuencias que pueden esperar en Murcia o en Extremadura...

user Bart O'Lomé | Fa mes de 12 anys

Existen el principado de Andorra y el Reino de España.Y dentro del Reino de España las Comunidades Autónomas de Cataluña y Baleares,entre otras,hasta que, con muy buen criterio, sean eliminadas en favor del gobierno central mediante ley orgánica.A ver si se anima el PP, ya que tiene mayoría suficiente para hacerlo,tanto en el Congreso como en el Senado.

user Tronxo | Fa mes de 12 anys

Jo crec quenacionalisme i curt es lo Mateix i tant es mallorquí com es catala com s'espanyoluna vegada dit aixo , quant es mallorquins catalanistes parlen de perdua de doblers o de idioma sempre arranquen d'en Felip V i des Borbons, pero no fan mai mencio que es primer Borbo el varen anar a cercar els catalans mig segle abans. En Pau Claris se embolica amb Lluis XIII contra FelipIV, lo que va costar a Catalunya i a Espanya el Rossello i altres herbas , de ses pasees oscuras i mal fetes no en parlan

user Concís | Fa mes de 12 anys

Mala cosa si no hi ha una conseqüència. Bona cosa si n'hi ha.