user biorbmemaSter | Fa mes de 12 anys

sale NFL jerseys

user XERREM CLAR! | Fa mes de 12 anys

Cobrin més o cobrin menys el de la municipal de Palma, l'enxufisme que hi ha hagut tota la vida dins els ministrils feia oll. Estic d'acord que no s'actui bé a altres àmbits com el consell però començau per ser més TRANSPARENTS vosaltres i aplicar-vos es "cuento". Que no hi ha àmbit musical més poc transparent, més sectari, més enxufós, menys preparat acadèmica i musicalment que els ministrils. Per tot hi ha enxufisme però com a mínim fan proves d'accés i es publiquen als bolletins corresponents, no com els ministrils que tot és OSCURANTISME i SECRETISME. Jo soc d'esquerres però tots aquests que hi van i resulten ser uns falsos progres me rebenten, perquè exigiu allò que mai heu donat. Predicau amb l'exemple. Ho torn dir: MINISTRILS, TRANSPARÈNCIA SENYORS, TRANSPARÈNCIA PERQUÈ EN FALTA MOOOOOOLTA!!

user Hipocresia i molta solfa al cub | Fa mes de 12 anys

Bernat, que estàs nirvios? Cuando las barbas del vecino veas cortar, pon las tuyas a remojar.

user Biel | Fa mes de 12 anys

A XERREM CLAR. Si el mateix seny que tu demanes existís a l'Ajuntament de Palma, no hi hauria ni un sol músic funcionari a jornada completa, ni amb proves ni sense proves. Hi ha una petita diferencia entre la banda municipal (i la Simfonica, dit sia de pas) i els ministrils:els ministrils cobraven per la feina feta (assaigs i actuacions); la banda municipal, no. Sense parlar dels 600 euros mensuals que podia arribar a cobrar cada ministril, en contraposicio dels 2500 dels musics de la Banda municipal. Si a la banda municipal es cobras per la feina feta, amb menys de 1000 eiros mensuals per music en sortirien. Pero allo mes important es la rendibilitat: bandes ni ha a milers a tota Espanya, i la de Palma no és la millor: sortiria mes economic contractar-ne de fora o de quslsevol poble de Mallorca cada vegada (poques) que es necessita aquest servei. I la transparencia, efectivament es molt important: començau per fer saber a la gent què cobrau i quina feina feis exactament i pentura vos trairan rls colors, per moltes proves d'acces que hagiu passat. Per cert, una pregunta innocent: quants valencianshi ha a la banda? Quants mallorquins? Au venga. A retallar, que sense banda viurem tots els que no hi xupam igual o millor.

user XERREM CLAR! | Fa mes de 12 anys

Anem a xerrar clar: 1. Estic A FAVOR dels ministrils i que NO desapareixin PERÒ, 2. Els ministrils no haurien d'entrar per exufisme com s'ha fet fins ara. 3. Haurien de superar unes proves musicals o oposicions transparents amb un tribunal imparcial com a la banda municipal de Palma, cosa que mai s'ha fet. 4. TOTS i cada un d'ells haurien de disposar d'una titulació superior de conservatori com passa a la Banda Municipal de música de Palma. 5. Canviar el director i posar algú amb un poc més de seny i criteri musical. 6. TRANSPARÈNCIA SENYORS, TRANSPARÈNCIA, perquè no n'hi ha gens!

user tanmateix | Fa mes de 12 anys

Vols dir que amb sos doblers des xanxullo des túnel de Sóller no podria haver pagat?

user Crida pel futur de la nostra nació | Fa mes de 12 anys

Poble de Mallorca, fem ressò de l’onze de setembre al Principat. Demostrem el nostre rebuig cap a la política colonial d’espoli de l’estat espanyol. Des de Artà a Andratx, des de Pollença fins a Santanyí. Tots units i amb un sol clam. Manifestau-vos dia 12 de setembre, a les 18h, plaça de la Porta pintada, a Ciutat de Mallorca. Un mallorquí, una senyera. Manifestau-vos per la nostra nació, la nostra llengua i el nostre dret a decidir el nostre futur.

user impaakxxuof | Fa mes de 12 anys

vGlVh Christian Louboutin UK OZHpuo

user sdxcvrewbol | Fa mes de 12 anys

jyZ chanel bags YQxKA

user cscxgtmtcipd | Fa mes de 12 anys

ZaVUVZ chanel handbags LvZLUI