Ni el PSOE-PSM varen tenir collons amb 4 anys de fer el tren ni el PP amb Raloy a Madrid té la intenció d'enviar un puta duro a Mallorca, Tots plegats una panda d'incompetents
el Verger vol que li facin un AVE de ca seva a la celda... Perquè el Companys no ha posat una denuncia davant els casos de corrupció que hi hagut en la construcció del tren de llevant? A què espera? a tres mesos abans d'eeccions? ... MONEY; MONEY, MONEY, MONEY... Quins polítics que tenim...
encara hi ha gent que defensa el tren de llevant? Alucin.
quins personatges aquest Company i aquest Verger i si els posessim a sa plaça de toros i no els fessim sortir mai. Quina desgràcia tenim de tenir aqusts polítics. Passajau per llevant i veureu què és això del tren de levant, quina desgràcia tenim pels interessos d'uns pocs empresaris que volen fer doblers amb aquest tren maleït.
I qui és aquest desgraciat per dir qui ha de seguir o qui ha de sortir de la política?
Tren de llevant = tren de la vergonya! Basta de malbaratar els.doblrrs de tots en alimentar a les constructores destrossant s'illa i ajudar a les recalificacions que uns batles volen fer abans de "jubilar-se"! Necessitam hn bon transport públic no un tren inutil, lent, car, sense frecuencia i que divideix la comarca en dos! Basta de desastres! Basta d'incompetencia amb els.doblers de tots!
El Govern central del PP invertirà ni mes ni manco que 25.000 milions d´euros en l´AVE. Ni tan sols en destina una infinitèssima part per a concloure el nostre tram de tren fins a Artà. Una pura vergonya. El govern Bauçà calla i no diu res, son del mateix color polític. El pagès Company enlloc d´acotar el cap davant aquest despropósit es posa a insultar com un vulgar carreter. Quin govern de miserables que tenim. Verger no afluixis, aquesta pobra gent no es farà callar.
COMPANY, ETS UN CANTAMANYANAS
El SR Company demostra la poca edució que te. Es veu que tant d'anar amb en JR li ha fet perdre el seny. Jo personalment creia que tenia un poc mes de personalitat
josep, la incompetència és haver-lo començat sabent que tots elso tècnics deien que era una barbaritat, la incompetència dels nostros polítics que decideixen on inverteixen elsl nostros doblers a la barra del bar junt amb els contructors que han destruit Mallorca, i enara hi hla gent que s'els creu!!! som baneits.