user Tren trenet | Fa mes de 12 anys

I quants n'han perdut d'ençà que pujaren els preus?? Molta gent ja no pot ni pagar el tren, quina merda de país. De cada pic mos semblam més a Portugal i Grècia, països on la pujada de preus del transport públic ha fet que molta gent deixi els estudis o la feina. Matar els serveis públics lentament, això és el que fa aquesta gentussa.

user Somera Rossa | Fa mes de 12 anys

El que passa és que necessiten més personal i no ho volen admetre. Han despedit un munt de gent i es pensaven que els que queden farien la feina dels que ja no hi són. Tenien unes oposicions en marxa i les han aturades i ara vénen les conseqüències. Idò què es pensaven? Una idea: Podrien deixar sols una persona a obrir i tancar l'estació i cobrar a l'entrada o no passes i fora conductors, ja que està demostrat que els trens avui dia poden anar tots sols. Saps què n'estalviarien així de doblers? Posats a dir dois, en podem dir tots i fer provatures a veure qui els diu més grossos.

user Pau | Fa mes de 12 anys

Na Margalida té raó.

user MARGALIDA | Fa mes de 12 anys

El titular es incorrecto. El correcto es: SFM deja de ingresar hasta 2.000.000 de € por su mala gestión empresarial" Y otra, ¿són exactamente 2.000.000? ¿ni uno más, ni uno menos?¿o esuna cantidad dicha a voleocomo se acostumbra ahora, para culpabilizar a la ciudadanía de lo que no tiene ninguna responsabilidad?

user Cecilia | Fa mes de 12 anys

Som usuaria del metro gaire bé des del primer dia i crec que MAI he vist funcionar tots el sistema de torns a la vegada a Plaça Espanya. És realment tan complicat comprar maquinària que duri un parell d'anys? Com s'ho fan a ciutats con Londres o fins i tot Madrid o Barcelona, on tenen molt més viatgers???? Realment començ a estar molt farta que a les Illes no es pugui fer res que no funcioni... I no xerrem ja de la no existència d'un bitllet únic de bus i metro... això a QUALSEVOL PAIS DEL MON EXISTEIX....

user Estudiant | Fa mes de 12 anys

El dia que estableixin un preu raonable ja voldré pagar! 0,75€ el viatge per anar a la UIB! beques 0, la matrícula s'ha disparat! i es queixen de què no paguem el metro? però si hauria de ser gratuït! almenys per les persones que el necessiten sí o sí!

user JOSE J. MÉNDEZ | Fa mes de 12 anys

Semanalmente son decenas de trenes que circulan sin revisor y por tanto sin revisar ni vender billete, con lo que se cubren los turnos con auxiliares que no están capacitados por no ser su categoria profesional. O sea, decenas de trenes no cumplen la reglamentación ferroviaria ni tampoco la ley del seguro obligatorio del viajero (SOV) al no expedir billete, obligando la empresa a centenares de viajeros a circular sin seguro y estar fuera de la ley. Por cierto, la ironía está en que al finalizar el viaje se le vende un billete de salida, pero mientras estan dentro del tren no tienen el billete y por tanto, estan sin derecho a reclamar por no estar asegurados. En una palabra, el Sr. Orta está tomando el pelo a los ciudadanos junto con el Conseller, al colocar a SFM fuera de la ley por obligar a viajar a personas sin seguro y sin asistencia y luego envia a la policia a reprimir a los viajeros que no quieren pagar el billete de un viaje que han hecho sin que nadie les informe, les atienda y encima de todo sin que nadie les haya dicho que viajar sin billete es ilegal y más cuando esa ilegalidad la incumple la misma empresa obligada por los políticos de turno. Todo un despropósito que bien merece ser estudiado en los juzgados.

user Toni | Fa mes de 12 anys

Quan el Partit Popular va accedir al govern del Consell Insular de Mallorca, la primera mesura que va prendre a principis de legislatura, a més de nomenar consellers no electes (fet al meu parer poc conseqüent amb les mesures d’austeritat que ens volen fer creure que apliquen), va ser la d’iniciar el procés de tancament de la ràdio i televisió de Mallorca. Mentrestant, José Ramón Bauzá i els seus incondicionals van decidir mantenir IB3, i fins i tot sembla que va nomenar com a gerent un company seu de negocis. He de dir que ni en l’època de Jaume Matas ni en la passada legislatura aquesta televisió em va semblar un referent de televisió pública (sense amb això voler menysprear la gent que dignament i treballa) , amb criteris rigorosos en la seva informació, però és que ara senzillament em sembla una presa de pèl. Desgraciadament vivim en una època en què la situació econòmica no és bona, en què el govern ha decidit carregar la reducció del dèficit públic en sectors tan sensibles com la sanitat, l’educació i els serveis socials, alhora que es mantenen algunes despeses supèrflues i tenim un president que en lloc d’aportar solucions, crea problemes, però... segons els informatius d’IB3 la nostra Comunitat gaudeix d’una situació envejable: baixa l’atur el mes de juny (com sempre), fa sol i aprofitant el bon temps la gent va a la platja... I jo em deman, per tenir una televisió com aquesta, fa falta tudar part dels imposts dels contribuents? Deuen mantenir-la per intentar privatitzar-la i fer-hi negoci? D’altra manera no hi trob cap explicació raonable.

user Bones tardes | Fa mes de 12 anys

Doncs que convoquin exàmens per cobrir plaçes de revissors. Tanta cobdícia dona pèrdues.

user Do not visit Majorca | Fa mes de 12 anys

Suprimir el torns automàtics i servir-se de dones caixeres. Només amb una plantilla de 80 caixeres se resolt el problema. Els sistema de torns només funciona a certs països de Àsia i del nord. Funcionaria el sistema de torns si la població fos el 98'5% mallorquina o de les Balears.