user Elisa | Fa mes de 12 anys

Ningú no l'enyorarà.

user xoric | Fa mes de 12 anys

Es perdrà "l'honor" del tancament dels hospitals, pero igualment es responsable amb la seva patetica gestió. Adeu

user Gall de brega | Fa mes de 12 anys

Aquesta bona senyora era l´unica d´aquest trist govern que tenia coherencia i sabia estar al seu lloc. Crec que se´n va cremada i cansada. Estic d´acord en que al manco parlava bé la nostra llengua. El seu succesor es el germà dretà de l´esquerrà Mesquida. L´esquerrà espanyol ja no em feia gens de gràcia i aquest manco encara.

user acció -reacció | Fa mes de 12 anys

a primera hora del matí ja s'havia penjat el BOIB amb el cesasment i el nomenament. Què punyetes llegeixen els periodistes, sindicalistes, etc. que tot lo dia estan penjats d'internet???

user IB5 | Fa mes de 12 anys

Millor en català http://translate.google.com/translate?u=http%3A%2F%2Fwww.publico.es%2F439306%2Fbauza-apuesta-por-la-educacion-del-opus-para-baleares&hl=ca&langpair=auto|ca&tbb=1&ie=UTF-8

user ib4 | Fa mes de 12 anys

http://www.publico.es/439306/bauza-apuesta-por-la-educacion-del-opus-para-baleares

user Toni | Fa mes de 12 anys

Aquest li he tret un bon profit a Llevant en Marxa

user Maggy2 | Fa mes de 12 anys

@Nich Molt ben dit. Tal com és.

user Nich | Fa mes de 12 anys

Un mercenari amb bigotet. Un pijo com el seu benemèrit germà, que tant els és el PP com el PSOE.

user Cadiroooooota | Fa mes de 12 anys

Ochogàvia pren nota. Podem mantenir un florero que no fa més que passetjar en cotxes elèctrics i menjar com un animalot? Això ens costa molt de doblers!!