user Maggy2 | Fa mes de 12 anys

A torrepipes: Han cessat els inspectors que no són adictes a la causa PPera, tots els que ideològicament no pensen com en "Bausssà", "Bosqueee" i similars. DIMISSIÓ REPRESORS, DICTADORS, MENTIDERS, FALSOS, IMPOTENTS, IMPRESENTABLES, INEFICAÇOS, INÚTILS, ..... FORA DE LA NOSTRA ILLA, FORA DE LA NOSTRA TERRA, FORA DE LA NOSTRA VIDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

user Pep Toni | Fa mes de 12 anys

La SUPÈRBIA. A la Divina Comèdia, a l'Infern (Lasciate ogni speranza voi ch'entrate) és el pitjor dels set pecats capitals. Está a baix de tot, on ho passen més puta.

user torrapipes | Fa mes de 12 anys

Segons el diari de Mallorca s'han destituït inspectors pel tema de la llengua... Fa mesos que se sap que retallarien inspectors, professors de secundària i membres dels equips de l'eoep... Molt abans del tema lingüístic !! Aquesta mentida del motiu "lingüístic" permet als catalanistes fer victimisme i als peperos treure múscul davant del seu electorat... Ambdós menteixen...

user Guillem | Fa mes de 12 anys

Només conec un polític que en tan poc temps hagi fet tant de mal com el sr. Bauzá: en Miquel Nadal. Recordem que, a part de destruir UM, pressumptament, en Nadal es va embuxacar diners dels nostres. Almenys l'estan jutjant per això. Esper que, qualque dia, la història jutgi el sr. Bauzá pel seu interès personal de destruir la llengua de les illes i la seva incompetència política.

user Confiat | Fa mes de 12 anys

El Partit Popular a les Illes Balears compte amuna vertadera infinitat de professionals ben preparats, emperò ningú els ha motivat per convidar-los a fer palès el seu compromís polític. L'ambient de ganivets i cops d'ull, no afavoreix aquesta entrega que per les persones que valen és una càrrega familiar,econòmica,professional. Normalment els que ho accepten o no són els millors, o són ferits per la mandra, o tenen un "ego" que els impossibilita per exercir l'humilitat

user Guillempr | Fa mes de 12 anys

'Bauzá: l'any del desencís' Jaume Font ...El tema de la llengua és un exemple clar d’aquest autisme obsessiu que demostra el president en les qüestions que demanen una actitud oberta i respectuosa, en lloc d’exhibicions autoritàries que revelen un caràcter amb grans dèficits democràtics. La imatge d’un president escridassat per sectors de la població illenca contraris a la ruptura unilateral del consens lingüístic és la millor prova de la incapacitat de José Ramón Bauzá de sintonitzar amb l’ànima col·lectiva del nostre poble i del seu fracàs a l’hora d’exercir un lideratge efectiu més enllà de les xifres i del corró parlamentari. L’única incògnita que ara mateix hi ha és saber si els danys provocats a l’estructura social d’aquesta terra amb els fronts oberts irreflexivament pel president seran irreversibles o es podran reconduir quan el sentit comú, el diàleg i el consens tornin a presidir l’acció de govern d’aquesta comunitat... Tot l'article complet a... http://www.vilaweb.cat/opinio_contundent/4022216/jaume-font-bauza-lany-desencis.html

user biel | Fa mes de 12 anys

Se m'havia oblidat dir que, si elimina na Castro i en Bosch perquè li semblen massa tous, els nous consellers semblaran una espècie de Hitler (esper que sense càmeres de gas).

user biel | Fa mes de 12 anys

I què vol en Bauzà? Retallar en sanitat i que els metges i infermers li llepin el cul?? Fer el que li dono li gana en educació i que els mestres li donin les gràcies? Què es pensa, que la gent és massoquista?

user pepet pa i trosos | Fa mes de 12 anys

Així es el "padrino" deix fer la feina bruta als seus pistolers i d´espres els ejecuta. En Bosch i na Castro que han fet fil per randa el que ell (i Madrid) els hi ha manat i ara estan cremats,,,,,Venga home que s´et veu el crosto, ets un feixista i no veus com pots mantenir la teva cadira, tens mes clar que el dia que mai mes cap persona asenyada confiara amb tu , sols et queda els desterrament i la vergonya d´haver duit aquest pais a la seva destrucci´-BAUÇA DIMISSIÓ

user Rafel | Fa mes de 12 anys

Que se'n vagi ell i que deixi de fer mal a aquesta terra.