La policia no és l'autoritat, són agents de l'autoritat, és a dir que la seva autoritat és delegada per les institucions polítiques. El que passa és que ens hem arribat a creure que la seva autoritat és equiparable a la d'un jutge i no és així.
Em sembla correcte que tapin els rostres dels guardiacivils, però també haurien de tapar el de les altres persones que surten a la fotografia. O tots o cap.
Protestem a la Guàrdia Civil pel seu comportament i per "desacat a l´autoritat".
La guàrdia civil? donc que la pagui de la seva butxaca!
No sé què hi fan aquí els comentaris en espanyol. Alguns espanyols volen aconseguir que el català no sigui requisit per fer feina en l'administració pública, ens han canviat el nom a Palma, han obert una ferida molt grossa en l'ensenyament per motiu de llengua... Almenys que ens deixin tranquils en l'espai de comentaris d'aquest diari, que ells en tenen molts escrits en espanyol, on poder criticar-nos, insulatr-nos i menystenir-nos.
Venen a armar gresca??
Voleu dir que el pretor no controla totes les forces policials? Ui, ui, ui...
Mitjançant pamflets com aquest "diari", vos dedicau a encalentir els 4 moixos que van a fer renou (amb els nins per fer bulto) a cada visita d´en JR als pobles. I vos sorpren que tallin carrers i duguin més picoletos: MIRA SI HO SOU CURTS.
No se quin seny li veuen a aquest Rodriguez, jo crec que lo únic que fa es encalantir la cadira i chupar del bote
Aquesta explicació de per què han demanat "reforços" no és gens creïble. Aquí passa alguna cosa que no es diu.