user Anau a porgar fum | Fa mes de 12 anys

Margalida Prohens i Mabel Cabrer, quines dues "xupones".!!!

user rafel | Fa mes de 12 anys

Es rebaixaran el sou i s'inventaran un "plus" que serà més gros que el que s'han rebaixat. Messions?

user Solleric | Fa mes de 12 anys

Que s'ajustin a la "realitat" que ells ens venen. Els politics ens diuen que podem viure amb poc més de 600 euros mensuals (sou minim interprofesional) idò ja saben quin sou han de cobrar. I dietes per anar al parlament, o a plens o el que sigui, ni un... o els treballadors cobren dietes per anar al seu lloc de feina?

user Maggy2 | Fa mes de 12 anys

S'abarataran una mica tan minúscula que no ho notaran ni en tindrem gairebé cap benefici. Però ells ho utilitzaran perquè la gent calli i consenti les barbaritats que fan. Mentre hi ha famílies senceres que no tenen feina i ens pugen els imposts de manera desproporcionada, ells que es baixaran? 100 euros?. Ni tenen vergonya ni saben on l'han d'anar a cercar. Tammateix si ho sabessin no hi anirien a cercar-ne.

user Josep Bonnín | Fa mes de 12 anys

Però no fa no res, es volien pujar el sou un 25%. S'aclareixen o els hi falta un bull? Que comencin també a prescindir de privilegis: Cotxes oficials, sols els necessaris i imprescindibles. Dietes, ajustades i controlades, i moltes altres prebendes que no coneixem i surten dels nostres impostes. També altres tremes: Que paga el Govern de les Illes Balears a l'Església Catòlica Mallorquina? Per què no els hi cobren l'impost de bens immobles, del que tenen excencions i deixen d'ingresar a les arques de l'estat espanyol ( i a les diferentes comunitats autònomes) un total de TRES MIL MILIONS D'EUROS ANUALS? Ja estem farts que diariament ens estiguin insultant!

user Barbus | Fa mes de 12 anys

Una puntualització al comentari nº2: Les cometes de demagògica estan més que correctes, perquè la baixada de sous no és demagògica, són ells que ho són. També van dir que era "populista" i de cara a la galeria, la proposta d'eliminar les més que generoses pensions vitalícies dels ex-presidents del Govern. http://www.publico.es/espana/421853/el-pp-rechaza-quitar-a-los-expresidentes-su-pension-vitalicia-por-ser-populista També és demagògia eliminar un impost, com el del patrimoni que afecta a persones riques de més de 700.000 euros de patrimoni i deixar perdre 23 milions d'euros i a la vegada tancar hospitals, provocant que un conegut meu estigui en llista d'espera per ser atès a Son Espases, després de patir un infart.

user una | Fa mes de 12 anys

Pero el pp, no s,havia pujat un 25 % ? Hi ho perderen i han recurrit. que falsos

user Josetxo | Fa mes de 12 anys

Una correcció: Els polítics guanyen molt. Entre sou i dietes, no crec que devallen de 6000 € al mes. Si la devallada és del 50% (3000€) començaré a pensar que pensen en les ciutadans i s'ajusten a la realitat. De pas, podrien eliminar assessors, càrrecs de confiança i familiars posats a dit. Aqui ja pensaria que son humans. I si després llevassin privilegis extras, com el de les pagues que tenen després de deixar la política i incorpar-se a un càrrec de menor entitat que el de polític, llavors seria una ditada de mel enmig de tanta agrura.

user toni | Fa mes de 12 anys

Una mostra més del degovern que patim. No saben què volen. Són una banda d'ineptes, i d'incompetents. DIMISSIO

user Puntualitzador | Fa mes de 12 anys

Les cometes que surten a la paraula demagògia del subtítol de la notícia no tenen sentit.