user Andritxol | Fa mes de 12 anys

Barcelo, com més lluny et facis de Bauza/Bauser millor.

user Robacamins | Fa mes de 12 anys

Quina barra! au, arruix!

user això | Fa mes de 12 anys

Només canvia el nom en els papers,però a la realitat ell seguirà sent l´administrador.

user Reglament | Fa mes de 12 anys

El reglament de la llei d´incompatibilitats estableix que qualsevol funcionari (de carrera o interí) no pot ser l´administrador d´una empresa. Sols pot tenir, amb certes matitzacions, el 33 per cent de les participacions de la mateixa. Per tant, si el que es diu aquí abaix és cert, la dona d´aquest senyor tampoc poc ocupar el càrrec d´administrador.

user Juni | Fa mes de 12 anys

No només està casat (!), sinó que la dona és professora de català (!), sense saber-ne gens (!). Increïble, però cert. Resulta que és una professora d'anglès de Canàries, però educada a Madrid, que li va tocar fer Diversificació, en què una mateixa professora imparteix conjuntament les tres llengües: anglès, castellà i... català.

user pepet pa i trosos | Fa mes de 12 anys

BAUSSA DIMISIO-per feixista

user Magdalena | Fa mes de 12 anys

No sabia que fos casat.

user saps | Fa mes de 12 anys

Quina explicació dona el president d'aquest canvi? Li heu demanat?

user Maggy2 | Fa mes de 12 anys

A "Ingorant": segurament també és incompatible; s'hauria de saber quins complements té en el sou. Però, malgrat fos incompatible, la idea és que coli així i ja ho veuran si algú es queixa amb prou força perquè s'arribi a investigar. Així guanyen temps. Aquesta manera de funcionar és la que sol utilitzar aquesta classe de gent. Ben igual que a l'amigueta d'en Delgado. Sabem on l'han posada? Perquè segurament ja sàpiquen on l'han de posar.

user Carla | Fa mes de 12 anys

Potser només és la dona de conveniència...