user lena | Fa mes de 12 anys

I ella que en te tants, perque no dona el seu sou, i així pentura molts de col.lectius podrìen subsistir?

user Domenech | Fa mes de 12 anys

I per què no critica la retallada a tots els mestres d'escola? I per què no critica els desastres que veim en sanitat? I per què no critica els cinc milions i pico d'aturats al país?

user Joan de la casa gran | Fa mes de 12 anys

Senyora Sofia Encara què pugui semblar demagog, basta que faci donació d'una mínima part del seu patrimoni per a que la sinfònica es salvi

user Livia | Fa mes de 12 anys

Bravo per la reina. A la fi algú d'aquesta família fa alguna cosa positiva. Tots suports són pocs per l'orquestra, i si venen d'un personatge que molta gent respecta pot ser molt útil. Quant a la qüestió de si ella s'hauria de retallar el sou, potser sigui així, però ara el que interesa és que l'orquestra continui.

user Guillem Bassa | Fa mes de 12 anys

No poden ser més hipócrites i cínics els Monarques. A ells els hi retallen un 1,8% el pressupost i a nosaltres ens lleven 10.000M€ d'educació i sanitat i ella preocupada per que no podrà anar als concerts de la sinfònica. Pijodrama. La cultura és bàsica, però si la reivindica el poble i no les èlits que utilitzen els nostres diners per anar a matar elefants i fer paelles al Nimos. Vergonya de Borbons. Salut

user Música | Fa mes de 12 anys

Miraaaau, aquesta doneeeeeta. I ja ha pensat com ho arreglarà? Perquè amb paraules...

user Elisa | Fa mes de 12 anys

A ella l'escoltaran, i nosaltres què reivindicam cada dia les 24 h. des de que Bauzà està al cap del govern autonòmic fa com si res,.......ala venga!

user Joan | Fa mes de 12 anys

Tota la meva admiració envers la nostra reina, pel seu seny i el seu compromís. Ha sabut, sense tenir necessitat de fer-ho, tirar una llança a favor de la nostra simfònica i deixar palès als nostres governants, la importància que té la cultura, encara que tan sols sigui a nivell de imatge turística. Pot ser perquè ella l'ha gaudit i sap de la seva importància, no vol veure-la desaparèixer. Pel mateix motiu, seria desitjable que els polítics que la volen liquidar anessin de tan en quant a escoltar-la. Pot ser així canviarien de idea.

user Solleric | Fa mes de 12 anys

Cara tenen els Borbons, encara que aquesta dona possiblement sigui l'única que es salva un poc d'aquesta guarda de voltors, però més cara tenen els que fan les retallades i que aniran a agenollar-se i llepar el cul a la reina quan vingui a Mallorca.

user pep | Fa mes de 12 anys

A ella no li han retallat res del seu presupost, k li doni duros ells i n'urdanmanguin, kina cara k tenen els borbons!!!!!!!!