user Cabrit | Fa mes de 13 anys

No deixem que ens fotin el que ens queda dels padrins!

user Pere | Fa mes de 13 anys

Anau en compte ja no serveix utilitzar la demagògia el Pacte va signar aquest projecte. És un projecte en zona urbana a cinc quilòmetres d'Es Trenc i suposarà una inversió de 120 milions €

user xaume | Fa mes de 13 anys

No DECEPCIÓ, no es tracte de forçar la dimissió d'en Bauzá, sinó de plantejar-nos la nostra dimissió d'espangols. Entonar "adéu Espanya", i com diuen al Principat: "ja s'ho faran" ells tot-sols.

user ca rater | Fa mes de 13 anys

Amb aquets polítics faixistes la propera fasse serà una urbanització de luxe a Sa Dragonera i un Hilton Resort a Cabrera, i sa quedaràn tan amples. Hem d'aturar aquest desgavell ara que encara hi som a temps!!!!!!.

user antidelgado | Fa mes de 13 anys

Lema d'en Delgado: Mallorca es mi negocio y los mallorquines mi enemigo.

user Joan J. | Fa mes de 13 anys

Dona igual si es cumpleix o no la llei, el que s'ha de fer es opossarse a qualsevol construcció a Es Trenc.

user Forasteret... | Fa mes de 13 anys

Que s'envagi a fer l'hotel a Madrid... té unes platges estupendes!!!

user DECEPCIÓ | Fa mes de 13 anys

Ja comença a ser hora de què els mallorquins amb dos dits de seny comencem a fer passes per gestionar la dimissió d’en Bauzà. Si tot això no s’atura a temps ,dins uns anys ,ens em penedirem de veritat i ja no tindrà solució. Crec que el PP de Mallorca ha de tenir gent amb una preparació a anys lluny d’aquest personatge

user joan pau | Fa mes de 13 anys

Bauzá dimissió!!!!

user Antònia | Fa mes de 13 anys

El que s'ha de fer és tomar les cases il·legals de ses covetes i regenerar el paisatge. També es crearien llocs de treball així!