user Jo. | Fa mes de 12 anys

Torrandell, ets un crack!! 300 Policies fora fer feina i tu pensant en noves promocions, que bo que ets!!

user Joanet Alonso | Fa mes de 12 anys

Sí, sí un curset de 60 hores o un de 120 o un de 10 o del que vulguin, però, la llei dirà que el català no és un requisit sols un mèrit, per tant, en qualsevol moment lleven el curset i ja tenen el que volien, eliminar el català d'un altre ambit. Quin oi que em fa tot. Sobretot, que em prenguin per beneit.

user David | Fa mes de 12 anys

B2 (equivalent al First Certificate anglès) en 60 hores? No m'ho crec.

user policia turístic | Fa mes de 12 anys

Això es una cortina de fum, vos explic, amb el sistema actual tots els policies tenim com a mínim el nivell B de català, no hi ha necessitat de llevar el català com a requisit per establir com obligatori fer un curs de 60h per adquirir un nivell b2. A l'Escola Oficial d'Idiomes, el B1 són 120 hores i el B2 altres 120, així que el que 240 hores reduir-les a 60h... es un poc raro. Personalment crec que això es fa per desviar la problemàtica dels policies que esteim sense feina, ja que en lloc d'arreglar els problemes actuals fan de nous allà on no hi havia.

user calvianer | Fa mes de 12 anys

que se hable de las futuras promociones cuando hay mas de 300 policias en el paro... lo de los idiomas lo veo un timo, el PP se esta pasando...

user negre | Fa mes de 12 anys

Idò si som tots iguals també deuen bastar seixanta hores de castellà per fer de policia a Madrid, Múrcia o Màlaga, que no és ver?

user Jan | Fa mes de 12 anys

Hipòcrites i genocides antimallorquins!

user estornell | Fa mes de 12 anys

Quan se sap qualsevol llengua vol dir que un és capaç de parlar-la, llegir-la, entendre-la i escriure-la. Això és el que han de saber els policies per dir que saben català. Si a l'EBAP (o un altre lloc) són capaços d'ensenyar-los-ho en 60 voldrà dir que els professors i alumnes són molt (i molt) bons.

user Un Joan de tants | Fa mes de 12 anys

Realment s'ha de tenir una capacitat d'aprenentatge d'idiomes molt gran i també molta motivació per en 60 h esser capaç d'entendre un altre idioma. Sembla que molta de la gent que només parla castellà motivació per altres llengües no en te gaira, ja que fan tot aquest rebombori per eliminar-les.

user La veu del nord | Fa mes de 12 anys

60 hores de classe de català per ser capaços d'atendre correctament a un ciutadà en català ? Si hi ha 2 idiomes oficials, tot funcionari públic TÉ L'OBLIGACIÓ saber atendre en qualsevol dels 2 idiomes: Català o castellà. De quina manera el govern del nostre país ens insulta a tots !!. És esperpèntic !!!! Això no és propi d'un govern democràtic de la Unió Europea.