Se terminan las subvenciones y se termina la "cultura"
Potser haurien de fer un concurs i que qualcú amb bones idees i bona promoció s'en fés càrrec. Potser és hora de passar de les subvencions i cercar altres vies i demostrar que el poble català-valencià-balear sabem cercar-nos la vida. L'Espai Mallorca ha de ser qualque cosa més que un local subvencionat. Per exemple s'han d'organitzar activitats pels infants, fer tasts de cuina nostra, convocar als ciutadans a veuré els partits de futbol al local, obrir el caps de setmana, donar a conèixer la nostra cultura pròpia, fer cursets de català, fer, fer i fer... No plorem més pels racons, això és el que li agrada al ranci PP que governa.
Els del PP son mala gent, no els importa una merda lo mallorqui, i el goig que feia s'Espai a Barcelona com a referent i punt de trobada cultural dels mallorquins. Ho trobaran a faltar i serà complicat tornar-ho a muntar. Els del PP no sols no creen res, sinó que desmunten lo poc que hi ha. Quina ràbia que tenc
Efectivament, els del PP deuen estar ben contents han aconseguit que se'n cansin i que a més ens peguem pedrades entre nosaltres en lloc d'anar tots a per ells que són els que no paguen i els que no fan res per evitar-ho.
Efectivament, els del PP deuen estar ben contents han aconseguit que se'n cansin i que a més ens peguem pedrades entre nosaltres en lloc d'anar tots a per ells que són els que no paguen i els que no fan res per evitar-ho.
Margalida: El Consell va pagar uns diners, sí, però els editors ja van haver de fer molt abans una pòlissa amb la Caixa per avançar-los. D'altra banda, la partida que pagà el Consell NO era per l'Espai Mallorca, sinó per cobrir el capítol de Llibres d'Especial Interès del 2010, però el Gremi va preferir gastar-lo en pagar tres de les cinc nòmines que devien a les treballadores de l'Espai, el lloguer i altres despeses, i ja no en va quedar per més. En resum, el Consell no està liquidant la subvenció que té compromesa amb l'Espai --ni amb Illa de Llibres--, i tot ha arribat al punt que volia el pensament únic del PP: que la gent se'n cansi, que desisteixi per esgotament. Vet-ho aquí.
Margalida, ets més llefiscosa que en Segura. Si tan segura estàs del que dius, pots presentar una denúncia. Per què no ho fas? O millor encara, ja que no mostraràs la teva cara efeminada, per què no ho fa el Consell?
Com és que cap diari recull el fet que el Gremi es va embutxacar 100.000 euros que el consell havia destinat per a l'Espai Mallorca? Potser hi va haver un error a tresoreria a l'hora de redactar el descriptor, però el Conseller havia anunciat als mitjans que aquests diners eren per l'Espai. I els Editors Balears s'ho han quedat per pagar els seus propis deutes i després han renunciat a l'Espai. D'això s'en diu "Coge el dinero y corre" No serà que el Gremi ha utilitzat l'Espai per obtenir diners? No serà que la mentalitat d'esquerres de la cultura necessita culpar el PP forçosament encara que el problema vingui de la legislatura anterior, de la mala gestió per part del Gremi i dels problemes derivats de com es va crear l'Espai?
Un altre símbol que el PP es carrega. Per això sí que han estat feiners.
A Pardal m'agradaria demanar-li si la despesa que feien al Espai Mallorca era suficient per mantenir-lo. És molt fàcil tenir obert un negoci, malgrat sigui per promocionar les Illes, ha d'haver persones, ciutadans, illencs que hi vagin i consumeixin, comprim i ho facin còrrer entre el amics i familiars. Els negocis no poden dependre sempre de les subvencions, cal imaginació com molt encertadament ha comentat Malena.