però a que punyetes esperam per denunciar tot això davant del Tribunal d'Estrasburg?, qualqú te una resposta de per què no es denuncia d'una punyetera vegada?
El proper divendres a Felanitx sira gros, LLUITAREM, Visca sa terra i Visca els paisos Catalans !!
A Jaume d'un altre Jaume: No sé com estaran ses nostres illes d'aquí a quatre anys, però, per si de cas, convendria fer molts de documentals dels costums illencs i moltes gravacions de les nostres converses per tal que en un futur no gaire llunyà, quan ja no quedem cap illenc, se sabi com érem i com parlàvem.
Pel que fa al català, en Bauzà s'equivoca greument. No es això el que va prometre. Se deixa dur per la secta de Delgados, Campos i demes palmesanos estufats que de sempre "hablan castellano porque hace fino" No tenc cap dubte de que a la Part Forana en Delgado a les eleccions s'en duria una gran derrota. A la Part Forana no en volem saber res de gent com Delgado, Campos i demés pijeria palmesana. En Bauzá ens està decepcionant aceptant totalmente aquestes tesis i tornant enrrera. Ni amb en Cañellas ni amb en Matas aquest gent havia prosperat. I ara està triomfant.
Mira que ho son rucs, aquesta mania d’anar en contra del Català no ajuda en res. La majoria absoluta no es un xec en blanc, han de governar per a totes i totes. D’aquesta crisi hem sortirem tots junts no dividint i creant polèmiques on no n’hi havia. Senyors del Govern del pp, el català també és un importat font de riquesa i genera un important volum de negoci; tant cultural com turístic i generador de riquesa. Si no el voleu estimar allà vosaltres, però sigueu pràctics i deixeu fer feina i crear riquesa, ...
Adéu, Bauçà! Ens aturarem devora el riu.
Sr. Bauzá (en castellà) com li agrada que l'anomenin: L'idioma català no és patrimoni de Catalunya perquè també se parla a altres indrets. L'idioma espanyol no és patrimoni (en tot cas, cuna) d'Espanya pel mateix motiu. Identificar idioma amb nació és incongruent quan aquest traspassa fronteres. Parlar castellà no és sinònim de fidelitat o identitat amb Espanya (independència de les colònies) Parlar Gaèlic (Irlanda) no llevà l'adopció de l'idioma anglès (colonitzadors) com a propi després de la seva independència. Per tant, lligar llengua amb independència o per altra banda amb identitat espanyola és en sí contradictori. Que vull dir: l'espanyolitat o la mallorquinitat es guanyen amb els fets, la feina i l'amor per la terra mai per la imposició de lleis restrictives contra les cultures minoritzades. D'això se'n diu caciquisme pur i dur o també nacionalisme "español", cosa molt diferent del món de les llengües i de les cultures.
Aquests del PP són uns inèptes i no saben com arreglar el problema de la crisi després d'haver fet tanta bandera en el seu programa electoral. Fan pol·lèmica amb la llengua com a cortina de fum i que quedi tapada la seva ineptitud gestora. Què faran? treuran els doblers de davall dels macs?
Esperem que PSOE i PSM diran -com na Rosa Estaràs encara que amb una intenció contrària- per aquí no, que no hi passam, respecte de la Llei de funció pública i de la Llei de normalització per rebaixar l'estatus del català a l'Administració i es negaran a negociar res dels altres temes.
Aquest home no serveix per res més que per carragar-se el nostre idioma; tot el demés no li importa el més mínim. Si quan acabi el seu govern ha aconseguit que es xerri molt més el foraster que no el mallorquí, considerarà que el seu mandat ha estat un triomf.