Volem festa i el que s'ha de fer és enfonsar la plaça dedicada a la música en català de tant que ballarem i botarem. Aquests del boicot són la mort en pebres. No van enlloc.
A mi no m´afecta gaire. Seguiré comprant llibres en la meva llengua. Això és el que compta. Ah, i si surt a l´estranger i vull qualque llibre, fulletó, guia etc. Doncs no els compr en espanyol. Qualsevol altre idioma ja em va bé.
O sigui, que perdem la batalla... Ja els va bé, els va massa bé, que acalem el cap.
Persecusió del català? no se on ho veiu. El que passa és que volen promocionar més el castellà perque tenen por que desaparegui. I lo més preocupant és que fins i tot ells mateixos s'ho creuen.
El pressupost de l'Instituto Cervantes, per l'any 2011, va ser de 102,8 milions d'euros. I això que diuen que és una llengua sense cap perill, és més, està en expansió. Comparau. Per cert. No havíem quedat que no llegiríem ni posaríem nota als comentaris escrits en foraster ? Fer-ho vol dir que acceptam el bilingüisme a tot arreu, fins i tot en aquest diari que, sempre he suposat, era en català. Qui vulgui comentar en foraster que ho faci en el Diario de Mallorca.
10 COSES QUE POTS FER TU PER A QUÈ EL CATALÀ NO ES PERDI A LES ILLES BALEARS : - Xerra/parla/ralla sempre en català. - Fes-te voluntari lingüístic. - Adhereix-te en alguna associació de la teva localitat que defensi el català. - Fes-te soci econòmic d'alguna associació que defensi el català. - Assisteix i participa en actes i campanyes a favor del català. - Assisteix a les manifestacions oportunes a favor del català. - Convens els més propers a través de debats. - Fes difusió i denuncia els atacs al català a les xarxes socials. - Compra productes etiquetats en català. - Reclama el teu dret de ser atès en català allà on faci falta.
Si tot això està passant en només uns pocs mesos, no me vull imaginar en quina situació mos trobarem d'aquí quatre anys, serem una mena de valència, alacant o múrcia, o pitjor.
Quina vergonya de govern i de dirigents. Fa més de mig any que governen i a hores d´ara encara s´ha de veure qualque decisió, mesura o acord raonable i positiu. En set mesos no han fer res de bò. Això si, s´han passejat per fires i congresos a cor que vols, a càrrec del contribuent i sense cap vergonya, fent declaracions grandioluqüents la majoria d´ells totalment buides de contingut, repetitives, fades, d´una ignorància gradiosa. Quina tropa!!!
Una altra coça al cul al català. Fins quan aguantarem?
@Ballar, botar i cantar en català: ¿No sou capaços de fer això si no vos ho organitzen aquests genocides lingüístics de l'Ajuntament/Ayuntamiento de "Palma de Mallorca"? Sou els col·laboracionistes legitimadors de la seva política bilingüista. Si els escriptors haguessin pensat com vosaltres haurien col·laborat amb els Premis Ciutat de Palma oficials.