user Jaume | Fa mes de 13 anys

Ells venga festa per assumir càrrecs de milers d'euros mensuals i nosaltres cada dia més empobrits. Estam pagant explèndidament uns polítics que tenen per feina tallar les nostres miserables entrades per a cobrir amb el que ens retallen els seus excessos pressupostaris. En altres èpoques de la humanitat la gent es revoltava per coses així.

user Carla | Fa mes de 13 anys

Sou molt dolentons, aquest José Maria fa publicitat del cava, català per cert, que dona feina a l'empresa de só que muntà la pantalla i que també va fer despesa amb el llogador de cadires... ay,ay,ay Ja vendran les despeses majors: mudances de mobles i quadres, viatges, mòbils, cotxes, dietes, restautrants i equip d'enxufats al seu voltant. Aquí és a on hem de parar atenció i no en un esdeveniment per 300 amiguets que celebren el seu 30 aniversari de recerca d'una plaça "guay" com diuen els nins.

user LLey d'extranjerçia | Fa mes de 13 anys

Sr Rodriguez,enhorabona p'es seu anomanament,esperam que sigui venturos.Domes li demanaré una cosa,que se lley de estranjeria se emprei amb tot es seu contingut.No pot ser que gent que no es d'aquí,agoti recursos de seguritat social,paro y beneficiencias sense agut coticat cap dia.No pot ser que ha ses Balears,estiguin sense permis de residencia ni cap medi de vida.No pot ser que patiguem delittes y prostitució sense que se faci(casi)res.No pot ser que tenguem lleys y que no se facin complir.Si se emprea sa lley molts de aquest delictes desapareixeran,y si per ventura,se condena a cualcú,crec que es millor enviarlo an es seu pais que mantenirlo ha Espanya,que ja sabeu lo que mos costa cada emporesonat a l'any.Moltas grasis i bona sort.

user Endimoniat | Fa mes de 13 anys

Els aturats, que cada dia n'hi ha més, deuen estar ben contents, veient en Rodríguez i els seus amiguets del PP bevent xampany i fent festa a costa de l'estat, que pagam entre tots. Quina vergonya la presa de possessió del nou virrei del govern d'Espanya! Si creu que hi ha motius per fer festes, que les pagui de la seva butxaca, o que cerqui patrocinadors (Pinya-Grau, ...) Aquest càrrec de virrei o governador civil hauria de desaparèixer, des del moment que tenim un govern autonòmic, sobretot ara que és hora d'estalviar cabals públics. Però això d'estalviar, els del PP només saben fer-ho a costa dels seus enemics (que sembla que n'hi ha bastants que els voten, perquè si no és així no surten els comptes) QUINA VERGONYA LA DISBAUXA DEL PP (EL PARTIT DE LA GUERRA DE L'IRAQ)

user pesoj | Fa mes de 13 anys

Crec que hi faltar-en un bon focs artificials...

user Espardenya | Fa mes de 13 anys

Jo avui començo al gimmnàs, per que es possible que a la pròxima manifestacio hagem de correr de valent.

user Bel Mestre | Fa mes de 13 anys

Sr Bauza, i el bilingüisme que és únicament pels qui parlem en català?

user ona | Fa mes de 13 anys

Jo no sé perquè predicant tanta " austeritat" de que van...... ja està bé senyors !!! el PP menteix i ens mentirà res de lo què varen prometre séstà complint

user JOSEP | Fa mes de 13 anys

Vaja espectacle, qui??? ha pagat aquest desplifarro. Quin show. No ens queda res... haver d'aguantar aquets espect´cles per haver col.locat un altra dels seus.... Despres no hi ha dobles per pagar proveidors.

user Bartolomé | Fa mes de 13 anys

Joan Crespí tiene un pase,pero ojito con Joanot Colom,que era un acreditado deñincuente.De Rodríguez no voy a decir nada,salvo que es un arribista,como todos los políticos,de derechas o de izquierdas,independientemente que hablen en catalán o en español.